Aktuelle Geschehnisse auf Welt 27

DeletedUser7934

Gast
Es isch doch immer s gliche, wenner iwenn grisse het und Top 10 isch denn wirds ganz schnell klar, hingege wenner verkackt ghört mer nie meh was vo ihm :biggrin:

Ich het ja jetzt elei weg em Ömliswag woner da produziert eifach mal vom Name her uf de -goa tippt aber denn heter ahgfange schriebe und han müesse sege, oh nei, nei, nei, nei *Affenemoticon!!!!!!*
 

DeletedUser

Gast
Es isch doch immer s gliche, wenner iwenn grisse het und Top 10 isch denn wirds ganz schnell klar, hingege wenner verkackt ghört mer nie meh was vo ihm :biggrin:

Ich het ja jetzt elei weg em Ömliswag woner da produziert eifach mal vom Name her uf de -goa tippt aber denn heter ahgfange schriebe und han müesse sege, oh nei, nei, nei, nei *Affenemoticon!!!!!!*

Was sell de das heisse? :confused:
 

DeletedUser

Gast
UG isch scho scheisse aber ganz ehrlich, die hend eini vo de geilste Ahlage in ganz Züri drin :biggrin:, glaub nur s Komplex chunnt soundtechnisch drüber
aber ebe, die ganze Keti-Opfers det ine muess sich keine ahtue :biggrin:

Besser Outdoor :biggrin: \o/

topic: chillen & so :mrgreen:

Chani so onderschribe, Alag esch halt Funktion One (ebe wie em Komplex) und das esch halt mol die bescht alag überhaupt:giggle:

+ Im Ug tropfet de schweiss vo de dechi, zemmli wüescht:giggle:

Ingame:
Narf hat mich zum besten spieler ernannt --> Siehe sig!
 

DeletedUser9024

Gast
Es isch doch immer s gliche, wenner iwenn grisse het und Top 10 isch denn wirds ganz schnell klar, hingege wenner verkackt ghört mer nie meh was vo ihm :biggrin:

Das Ding beanspruche ich aber für mich. :icon_wink: Wird daher schwierig für Andere, noch Platz zu finden.
 

DeletedUser11589

Gast
chefs am start halt. faceless über alles :>

am besten find ich eh, dass Lord FabioX einen eigenen Defferstamm hat (NORD). Wir kann mir nur so erbärmlich sein und sich dem anbieten. traurig sowas. :rolleyes:

Weil er zu viel Skills hat. Wäre auch gerne sein Deffer..
 

DeletedUser

Gast
Han jetzt e Stamm gründet lueget euch ihn ah. Und wennr wend biträte de shiket irgend en bewerbig. Und wenn noed shiket trozdem eini. Peace
 

DeletedUser

Gast
Seit der Boss im Lord Fabio Acc ist, wurden keine PAS ausgegeben. Ihr werdet sehen: Antwort kriegt bald klatsche.

lg jens

PS: UG ist scheisse
Hail Xtra
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

DeletedUser7934

Gast
Chani so onderschribe, Alag esch halt Funktion One (ebe wie em Komplex) und das esch halt mol die bescht alag überhaupt:giggle:

+ Im Ug tropfet de schweiss vo de dechi, zemmli wüescht:giggle:

UG het au Funktion One? Bin mer da ebe ned sicher gsi was die für eine dri hend :biggrin:, Cafe Gold het au e Function One dri aber halt bi wiitem ned sone fetti wie Komplex & UG, handelt sich au um anderi Dimensione vo Bsuecher :biggrin:

Das Ding beanspruche ich aber für mich. :icon_wink: Wird daher schwierig für Andere, noch Platz zu finden.

Naja, wir kommen da bestimmt rein, da habe ich keine Zweifel :icon_wink::rolleyes:


Lol, Kebab isch immer na am verkacke? :mrgreen:
Ich glaub de het sich sit ch17 woner sini Pa's het chenne usehaue kein Meter gsteigeret :giggle:

Seit der Boss im Lord Fabio Acc ist, wurden keine PAS ausgegeben. Ihr werdet sehen: Antwort kriegt bald klatsche.

lg jens

PS: UG ist scheisse
Hail Xtra

Also ich kenne keinen der ein "Boss" sein soll und im LordFabio Acc sitzt, dich kenn ich auch nicht also kannst du unmöglich von dir selbst reden :icon_eek:...

Xtra omfg, fahr ab du huere Schwuchtle :mrgreen: Xtra isch genau eimal im Jahr easy und das isch a Psychedelic Carneval wenns ab 18 isch :mrgreen:
 

DeletedUser

Gast
Bin übrigens das wucheend in biel gsi am dirty dancing 3. Eh Mandragora und 4i20 het übelst grisse. So um die 2 hani den md gshmisse und ich bin so druffe gsi. Kei ahnig wiso abr ich han shweissafäll becho abartig, wasi süsh emu nie gha han weni md konsumiert han. Eifach epis :mrgreen:
 

DeletedUser12272

Gast
pa pusher hat doch jeder welt seit es des gibt also eigtl. lächerlich es überhaupt noch zu spieln. :confused:
 
Oben