Aktuelle Geschehnisse Welt 57

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
du meinsch es git no meh bnd und kuschle wie bisher ?
 

Just a Tree

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Ich weiss, dass Boys mich niemals mehr versuchen zu adeln, weil Angst vor 300 pkt Bude :roflmao:

Ihr Lappen <3333 :roflmao:
 

Narfus

Community-Management
Stämme Team
Moderator
Reaktionspunktzahl
1.197
das passiert halt wenn man sich nur mit idioten abgibt, man wird auch zum idioten
 
Zuletzt bearbeitet:

Deleted User - 1197541

Gast
ich porte nächstes Mal auch zu nem bestimmten Acc, lass mich fremddeffen und werd trotzdem gezogen o/ "hab ja nur PPs gefarmt" - habe die Ehre, der Skill von heute. lächerlich.

source.gif
 

Just a Tree

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
How to bring 5 Lüütlis is Öffi und uf de Palmtree, höhö :giggle:

Verfass en lame Post mit chlinem Flamepotenzial.
Mach nonsense Flames ime Whatsapp-Chat wod weisch dass si alli mitlese chönd.
Seg ihne si sölle sich beruhige, du hesch si nur welle trolle.
Lehn di zrugg und gniess.

I ha eu immer na alli lieb, nehmeds nid so ernst. Vor allem dich wrenii <3 :biggrin:
Bi allne andere spüri de Hass scho chli :roflmao:
 

Narfus

Community-Management
Stämme Team
Moderator
Reaktionspunktzahl
1.197
Schrödingers douchebag: Decides if what he said was a joke or not based on the reactions

aber hass isch doch es viu z'starchs wort sven, aus würdi jemaus soviu energie ufbringe öpper z'hasse wägemne game :roflmao: its all fun & games
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
How to bring 5 Lüütlis is Öffi und uf de Palmtree, höhö :giggle:

Verfass en lame Post mit chlinem Flamepotenzial.
Mach nonsense Flames ime Whatsapp-Chat wod weisch dass si alli mitlese chönd.
Seg ihne si sölle sich beruhige, du hesch si nur welle trolle.
Lehn di zrugg und gniess.

I ha eu immer na alli lieb, nehmeds nid so ernst. Vor allem dich wrenii <3 :biggrin:
Bi allne andere spüri de Hass scho chli :roflmao:

Fühl dich nid so!
Goht mir gege de Strich wenn absolutii Pflume wie Peter van Noname glaube sie könne was beurteile.

Mashallah dini neui Clique macht uf Boss me hört aber erst sit w30 (?) vo ihne. Drvor sind die hauptsächlich guet gsi für dr Dorfusbau.

Und immer das ahnekrochene flame aber drnoch den sage „nei nid so gmeint“. Mimimi stand zu dine Wort oder lass es.

Der Skill von damals wars übrigens auch nicht, die kuschel- und pushfreundlichsten Settings überhaupt zu wünschen, um dann mit 50 Leuten und genügend Kleingeld zu starten. :rolleyes:

#ein hail für den Daddy

In wellere Welt sind am Goat sini Classic Wünsch kuscheleie? Wenn de flamesch den mach’s richtig oder lass es schus wirds drnoch nur frogwürdig.

Dini gmeinti w57 isch reine Zytvertrieb bis was ernstes kunnt oder bis das Homeoffice endet me nid. Drzue hätt me no eh huffe vo newfags könne adle, guete win für wenig ufwand würdi meine. Aber ebe dr Goat wie au ich händ mit denne Wünsch sicher wenig ztue also labeeeer nicht so viele kackeee
 
Zuletzt bearbeitet:

Just a Tree

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Bro, du weisch so guet wie ich das de "Flame" absichtlich so platziert worde isch. Das isch wie wenn eh Grücht in Hintertuttige verbreite wotsch...zu wem gasch de? Genau, zum Trudi wos Dorf am Lebe haltet. Chli blödi Metaphere aber glaube isch verständlich. Ha gester zObe chli Lust uf Beef gha, schlechte Tag und chli welle Ablenke und het funktioniert. No Stress.

Es sind nid mini neue Homies, i kenne viil vo dene scho solang wie eu. Ha au scho x-Welte mit ihne zockt wo mir na zeme zockt hend, also alles easy. I zock au nid mit dene Lüüt will si Erfolg hend, sondern wills eifach stabili Dudes sind. Mer het eh entspannti Zyyt, tuscht sich chli us und amüsiert sich über die alte und neue Zyyte, chli wie ame Stammtisch.

I zieh ja keis vo mine Wort zrugg, es het nur eins geh wo eifach falsch ufgfasst worde isch und das hani im WA - Chat namal richtig gstellt.

Ihr sid doch au nid trurig wenner da chli Poste chönd und chli Flame und de ander Acc nid nachem erste "Du Newfag" abdampft. :biggrin:

Schöne Obe wünschi na :smile:
 

Narfus

Community-Management
Stämme Team
Moderator
Reaktionspunktzahl
1.197
safe, u mir hei ja ou spass dran witerzflame ou we das wo du seisch vilech irgendwo sogar chli sinn macht. aber üs z wasser reiche chasch trotzdäm nid :*
 
Oben