Aktueller Inhalt von Sora

  1. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Sry, ich anschinend scho.
  2. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Nid sicher wieso dir euch immer vo ihm arege lönd. Es schint mer immer s gliche zsi bim Aramis. Er suecht irgendöppis use wo nüt mit em Kontext ztue het und chunt uf irgend e Diskussions thema. Normal denkendi Mensche verstönd natürlich dass de Begriff Untermensch im Kontext wie ichs brucht han...
  3. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    ?? Sit wenn isch Intelligenz ufs Vokabular beschränkt du minderbemittelts Chind? Muesch garnüm antworte, wott nid no mehr Hirnzelle ab dir verliere.
  4. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Ui ui ui. Hör lieber uf. Bi mich scho krass am fremdschäme. Han eig immer denkt Elio isch halbwegs intelligent.. Wie isch das gsi uf w54 oder wo au immer das gsi isch, wod de Chrisi gadlet hesch wo i dim eigete Stamm gsi isch? Genau so en Untermensch wie de Rest.
  5. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Wieso sind Lüt wo gadlet worde sind no i dem Thread?
  6. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Sheesh. Ich bin so abe butteret worde vo dine Ussage bisher das isch wirklich krass. Villt chunt das dervo dass ich aber wirklich 0 fick gib uf irgend e random imene Browsergame forum. Wie chunsch du überhaupt druf dass du irgend en Diskurs gführt hesch? Ich han gseit dass es eklig isch wie du...
  7. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Mini Zit isch zu kostbar um mir din Ufsatz dure zlese. ✌
  8. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Me chönt meine alsk "Akademiker" würdsch de Unterschied kenne zwüsche stolz si uf das was du erreicht hesch im lebe und uf anderi abe luege. Zu dinere Information mit dinere Weeb scheisse oder was au immer du redisch, mis Profilbild isch vonere Kollegin gmacht worde wo halt de Artstyle glernt...
  9. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Lüt wo sich öppis uf ihrem Abschluss ihbilde sind scho die erbärmlichste.
  10. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Adlisch no mit Speer oder hesch scho glernt?
  11. Sora

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

  12. Sora

    Aktuelle Geschehnisse Welt 54

    Haha so lustig, wie laufts uf HP?
  13. Sora

    Aktuelle Geschehnisse Welt 54

    Ahso, versuchs villt mit etwas das auch witzig ist. ;)
  14. Sora

    Aktuelle Geschehnisse Welt 54

    Hey hey hey, me macht sich nid über Depressione vo andere Lüt lustig. Chli Ahstand muess scho si, suscht sagi dim Mami es muess no öfters chlöpfe bi dir.
  15. Sora

    Aktuelle Geschehnisse Welt 54

Oben