Suchergebnisse

  1. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Wer bist den du?
  2. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Solide Aktion von beiden Seiten würde ich sagen. Bashy hat gut gedefft und BB gut geofft.
  3. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Stimmt zwar nöd was du seisch aber wenn hüt Nacht besser schlafe chasch chömmers so stah lah^^ Eventuell bin ja au ich dä mit de Deff? Schomal ah das denkt? Wen mal d unterstüzerbashis ahluege würsch chemtsch au selber druf und ich müsst mich nöd immer wiederhohle.
  4. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Haha genau schowieder probiert sich eine vo eu userede willer öpis dämmlichs gseit het:giggle: Woher wetsch du mis alter wüsse? Da wens gnau wüsse wotsch, stellsch dich aber wiedermal dumm ahne:giggle: Kriegsflüchtlig: jemand, der seine Heimat verlässt, weil dort Krieg herrscht Wiemer bereits...
  5. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Neue Spieler? Haha schwachkopf? Weremer wieder bim Gottkomplex ahcho. 1. Wer lese kann ist klar im Vorteil, das isch eh definition keis Zitat du Fläsche. Über Fraue lahn ich mir vo dir garnüt sege wirsch garantiert nonie eini Nackt gseh ha so wie du redsch. Brudi ehre hail, bitte bi so wörter...
  6. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Scho bewusst das ihr das nöd verstönd da hesch no definition: Eine Person mit Gottkomplex kann sich beispielsweise weigern, die Möglichkeit ihres Irrtums oder Versagens zuzulassen oder zuzugeben, sogar angesichts unwiderlegbarer Beweise, unlösbarer Probleme oder unmöglicher Aufgaben.
  7. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Hahahaha was ich zmelde hann und was nöd hesch du nöd zege, hauptsach du chunsch auscho ah mit dem Gottkomplex, sueched eu en Psychiater, bitte das isch ja schlimm wie ihr s gfühl hend ihr müssed eues 3 cm würstli uspacke :roflmao:
  8. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    genau, wers glaubt^^ :laugh:
  9. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Has ja erchlärt du heschs wieder nöd verstande. Lueg fakte ah den verstasch es viellicht au, unterstüzer ah eim tag vlt.
  10. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    und dann SG, bin enttäuscht von euch da wären mehr Nachforschungen nötig gewesen... :rolleyes::giggle: *mittelmässige
  11. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Erzähl mir mal was du in meiner Situation machen würdest? Mein Stamm existiert nur noch begrenzt. Alleine fighten bis meine Deff und Ags aufgebraucht sind? Würdest du dir das ernsthaft wünschen geschweigenden würdest du dies selbst machen? Ich glaube eher nicht. @Mc. Amaba Jeder hier weiss...
  12. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Hanni da mimimimimimi ghört?
  13. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Nice Bash digger :) (Psst.... seged ihm nöd das nur min Fakeschutz gsi isch)
  14. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Haha ja total zu mim Läbe han nüt meh anders ussert das. Eich han ich vo eu gredet, "PS: au wemmer unerfahrni lüt hed im stamm, lihts am SF die z pushe und mit z züche sowie die unmotivierte z ussortiere. Wenner das ned herebringed sinder selber schuld :smile: Mache isch s wort und ned zueluege...
  15. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Wemmer Apfel mit Bire verglicht chunt mer au zum Ziel :roflmao: Alone! isch nie als Stamm ahglueggt worde wo ih dem "Krieg" mitspielt wieso söll ich den Lüt wo das Spiel nöd zu ihrem Lebe wend mache und eifach us spass spieled dezue zwinge. Ich glaub da stimmt öpis ah dinnere Denkwies nöd...
  16. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Lustig, so besser?
  17. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Opss, wiedermal vo de Profis veräpplet lah... Afängerfehler... :x3:
  18. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Lol nöd mal vlt. Bi alone! sind 2 spieler wo öppis chönd bi gow no 3 und den no die vo 123 und Welt wo mer au ih 1 stamm chent tueh wen mer will.
  19. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    123 isch erst mit eus gsi wos bi eus scho gloffe gsi isch. S bnd oder nap was au immer isch ja sogar no um 3 Täg verlängeret worde (kei ahnig wieso) nur damit ihr witer uf eusi Lüt chönd renne:giggle: Erklär das? Wo ich ihgstiege bin het GoW keis BND mit niemertem gha. Hoffe ihr gsehnd Alone...
  20. Monkey D. Ruffy

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    hahaha gad mal 30 accs :laugh: Sorry das seit scho alles :giggle: Verstönd mi nöd falsch, eues starter Team isch besser weh euses gibi zue aber nödmal zu beginn sind 30 accs ume gsi wo öpis tauged:giggle: De ganz Stamm Alone! sind mini RL Kolege wo nonie das Spiel gspiellt hend bis uf 1-2.
Oben