Suchergebnisse

  1. Mc. Amaba

    Feedback zur Welt 62

    NB finde ich 0-8 besser Mitglieder beim Stamm wären 12 oder 15 noch sick sonst für eine PP Welt easy
  2. Mc. Amaba

    Eure Wünsche für Wält 62

    - geil wäre, wenn der Stamm nicht verlassen werden könnte - ohne Pala - ohne tech - ohne PP Depot - ohne Kirche - ohne Babas ;-) - mit WT - unterst. nur im Stamm, kann es zu Feinde schicken, kommt halt zurück wenn das Dorf dann nicht am Stamm gehört - Geschwindigkeit wie auf W61 (doppelt oder...
  3. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

    Cr7 <3
  4. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 58

    Hail TCC
  5. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Öper mit sore Akte het eh nüt z'mäude, sogar wenns öpis relevants wär gsi. Du hesch 3x dr Stamm gwächslet scho nur hie bir Akte, nume intern gadlet und Babas.. glichs Spiu wie dr GmSxJackPot, wird oh glich usecho ;-)
  6. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Ja isch dänk ä Witz gsi, ha nume wöue zeige wie dumm dr Vorschlag vom Dream isch gsi letzt Wuche
  7. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    @Dre4mTe4m Momentan haben du und Xbashys 73 Dörfer und Nimsy und ich auch 73 Dörfer. Jetzt kannst du dein 2vs2 haben, schauen wir in 2 Monaten wer mehr Dörfer hat.. Ihr habt eure 4 Partnerstämme und wir unsere 2.. sollte doch Fair sein, oder?:sneaky: Brauchen deine 20% mehr Dörfer nicht...
  8. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

  9. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Das war mein Bock, war in den Ferien(wollte kein Stress) und wollte Stango bei euch versorgen, bis wir näher bei euch sind. Hatte eure SF ja auch kein Problem. Aber war mein Fehler, gebe ich zu. Werde ich nächstes Mal anders lösen. Wir hätten das Bnd mit euch auch nächstens gekündet, da es...
  10. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Wenn du so guet wärsch wid immer schribsch, de giz sicher ä spannende Endfight.. aber duesch lieber im Öffi ume gränne Dr Robin liefert emu oh und schnurrt nid random so Müll wie du xD
  11. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Auso frag Inno mau für nä Welt 2vs2 ah.. de bini sofort drbi, hie hesch no angeri Gägner, chasch di aber gärn bis zu mir füre adle ;)
  12. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Wenn du nid inaktiv wärsch gsi, hät mä nid via Uni müesse gwinne. Aber du und angeri hei eifach gar nüt gmacht und nume dür öpe 4-5 Lüt no ä Chance gah überhoupt öpis mit z'rede. Ohni d'Lüt vom Weste wärsch du gnadelos ungergange uf w59. Drum hani die hie oh gfragt für mit mir z'spiele, wüui mau...
  13. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    so wie mä die kennt, wirsch nachem Event ja wider sehr viu Dörfer relativ schnäu ufboue.. Lueg das mau eifach, dasd sä nid füre Gägner ufbousch :biggrin: schüsch chasch d'PPs lieber öperm gäh, wo drmit oh nachhautig/effizienz cha umgah ;D Hie no dases oh du versteisch:
  14. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Da du säuber nid druf chunsch, lueg mau ah wid d'Näme gschribe hesch. Muesch nid fabel Näme erfinde, nume wüu aues erfunde isch. ganz simpel ;-)
  15. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Optiker triffts, lueg doch nomau gnau :geek:
  16. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Zum Glück chunt dr nimys und ih nid vor bi däm Meme, hei mr Glück gah hesch da wiukürlechi Persone ihnepflanzt
  17. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Bisch du ä Trump Ahänger, bringsch da chlei viu "auternativi Fakte" oder ä Dream ahhänger, dä het ja oh sehr gärn Desinformatione ^^
  18. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Izze nachen Event wirsch ja sicher de äbebürdig si de due di eifach chlei meh nach oste adle, de chunts guet mit dim Ahgebot
  19. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Los ufe Dream, dä weis wis louft!
  20. Mc. Amaba

    Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

    Isch nid rächtfertige, due nume Fake News erläch beantworte ;-) Isch lieb vo dir, leider sie mir eher ar gow Front tätig, aber ändert säch de sicher mau no
Oben