aramis007
Paladin
- Reaktionspunktzahl
- 202
Dass das Wort e rassistische Hintergrund bzw Ursprung hed esch so. Jedoch zwiifle ech starch dra dass das im Kontext wie es de Sora gschriebe hed au so gmeint gsi esch dass er die arisch Rasse mit dem wott besser stelle.
allgemein settisch chli ufpasse met dem, süst suechi mal Biträg use wo du da anderi Member und Stämm tusch miteme „Heil“ würdige. Au das esch nähmlech ide moderne Vergangeheit klar ufd Nazionalsozialiste zruggzfüehre.
also eifach ruhig blibe und ned probiere us nix en Skandal zmache wie de Blick
Natürlich gsehn ich da auch kei böswilligkeit dehinder, aber wemmer so Nazisprech benutzt, muemer sich halt de Reaktione wo erzügt werde chönd, au bewusst sii und standhalte und sini Wert offebare. S Problem isch, dass sowas mit de Sprach afangt und denn sich zur Gwohnheit entwickled. Das isch wie wenn du jede Tag es Fiiirabigbierli trinksch und wie nöd merksch, dass du langsam aber sicher in e Alkoholsucht ineschlitterisch.
Natürlich wirsch du söttigi Posts finde, vo jedem i dem Forum, aber ich bruche sowas nüme und guet isch. Mir wird dadurch ja nix weggnoh, wenn so en scheiss nüme schribe.
Naja denke bi so Theme söt mer nöd ruhig bliibe, da mues mer als Gsellschaft Verantwortig überneh und sich klar gege Rechts z positioniere. Wemmer das nöd macht, denn akzeptiert mer das eifach. Oder gsesch du das anders?
Ich wot kein Skandal mache, ich han ihn lediglich druf hiigwise, dass so e Wortwahl nöd geil isch. Ich wot au nöd eine uf Lehrer mache, aber vlt. het mers nöd gwüsst etc. und het vlt. demit öppis glernt fürd Zuekunft.

Am Schluss chan d Menschheit meh erreiche, wenn sie zemeschaffed und sich nöd gegenenand ussspilled.