Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

-Keiko

Supporter
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
187
Achso :biggrin: Joa sind immer noch 3 Monate. :smile: Keine Zeit trifft es joa :giggle: lernen angesagt :smile:
Natürlich hast du keine Probleme, deshalb hab ich den Post trotzdem gelöscht, weil er mir nicht gefallen hat (auch wenn er ziemlich reingehauen hätte).

Warum sollte man sich mit Weltensiegen von w1 und w2 und w3 heute noch brüsten? DS hat sich so dramatisch verändert, dass diese Siege keinen Wert mehr haben. btw. habe ich nicht dich gemeint sondern eine traurige Person in diesem Forum, welche immer wieder von "Ehre" spricht und aus Basel kommt. Der User*in wird von mir ignoriert und nie mehr genannt. :smile:

Wenn du mit was reissen einen Sek C Abschluss bzw. den Abschluss der Hauptschule meinst, dann joa sicherlich.

Naja es ist leider so, dass die Leute mich mit dem "Akademiker-Ding" aufziehen wollten. Also habe ich den Idioten die volle Ladung Akademiker gegeben und will, dass sie vor Neid platzen.
Junge de Sora hed en Masterabschloss und isch am doktoriere.
Ech kenn dech ned, aber t Warschindlechkeit, dass er dir kognitiv überläge esch, esch zemmli höch. :wink:


Genau das mein ich @aramis007 ich kann mir gut vorstellen bzw. bin mir sicher das einige hier eine genauso hohe Weiterbildung haben oder anderweitig eine Ausbildung getätigt haben. Denk dran oftmals verdient der Gebildete weniger als der, der nicht gebildet ist. Nur weil man eine FH/HF besucht, heisst das nicht das man besser ist.
 

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
Junge de Sora hed en Masterabschloss und isch am doktoriere.
Ech kenn dech ned, aber t Warschindlechkeit, dass er dir kognitiv überläge esch, esch zemmli höch. :wink:

Joa und ich bin im Vorstand vo Amazon. I dem Forum chasch du alles siiii was du wotsch, aber generell heissts nöd, dass öppert wo Arbeite schribe chan und paar Sache uswendig lerne chan, au koginitiv besser isch. Wemmer nöd inen Diskurs gah chan, denn bringt s Diplom leider au nix, wel du wirsch abebuttered.

Schön, dass du Whiteknight dich für de Sora isetzisch.

@Feldi
JAAA du bisch fucking Millionär und weisch mit was ? Genau mit Recht !!!! :smile:

@Keiko Natürlich kann dies so sein, habe ich jemals gegenteiliges behauptet? Es ging darum, dass Leute die noch nie an einer FH oder Uni waren mir mein Studium "einfachgeredet" haben und das dies jeder kann. Es ist de Fakto nicht so, weil das Leben beim einen oder anderen auch mal hässlich reingrätschen kann. In erster Linie geht es mir persönlich nicht ums Geld, es geht mir um den Luxus die Arbeitszeit so einteilen zu können wie ich will. Und dadurch eine gute Work-Life-Balance zu haben. Zudem will ich auch anmerken, dass man nach dem BA-Diplom etc. trotzdem sich immer wieder weiterbilden muss und nicht damit "stehen bleiben darf". Genauso gilt das für Leute, welche den Karriereweg über den Beruf ausgesucht haben.
 
Zuletzt bearbeitet:

Sora

Knappe
Reaktionspunktzahl
47
Sheesh. Ich bin so abe butteret worde vo dine Ussage bisher das isch wirklich krass. Villt chunt das dervo dass ich aber wirklich 0 fick gib uf irgend e random imene Browsergame forum. Wie chunsch du überhaupt druf dass du irgend en Diskurs gführt hesch? Ich han gseit dass es eklig isch wie du mit dinere Usbildig uf Lüt abe luegsch. Dini ganzi Lebensgschicht im Forum hani mir nid ahtoh wills mich weder interessiert no relevant isch.

Isch scho gnueg dämlich vo mir dass ich dir überhaupt no e Antwort gib zu all dem bullshit wo du zämmetreisch. Für öpper wo so intelligent isch wie du dich darstellsch verbringsch du scho krass viel Zit i dem Forum. Bisch do aktiv sit 2009? Mit fast 2k Biträg?
Gits keine i dim RL wos interessiert was du zsage hesch? Oder hend die alli au gmerkt was für Trottel du bisch?

Either way, ich lueg nur do dri wenns chli drama git zum mitlese. Du hesch guets entertainment botte muess me dir scho loh.
Aber jetzt wirds langwilig.

@Leaf Bruder uf so Lüt muesch nid ihgoh. Die sind so wit vor Realität entfernt das isch krank.
 
Zuletzt bearbeitet:

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
Sheesh. Ich bin so abe butteret worde vo dine Ussage bisher das isch wirklich krass. Villt chunt das dervo dass ich aber wirklich 0 fick gib uf irgend e random imene Browsergame forum. Wie chunsch du überhaupt druf dass du irgend en Diskurs gführt hesch? Ich han gseit dass es eklig isch wie du mit dinere Usbildig uf Lüt abe luegsch. Dini ganzi Lebensgschicht im Forum hani mir nid ahtoh wills mich weder interessiert no relevant isch.

Isch scho gnueg dämlich vo mir dass ich dir überhaupt no e Antwort gib zu all dem bullshit wo du zämmetreisch. Für öpper wo so intelligent isch wie du dich darstellsch verbringsch du scho krass viel Zit i dem Forum. Bisch do aktiv sit 2009? Mit fast 2k Biträg?
Gits keine i dim RL wos interessiert was du zsage hesch? Oder hend die alli au gmerkt was für Trottel du bisch?

Either way, ich lueg nur do dri wenns chli drama git zum mitlese. Du hesch guets entertainment botte muess me dir scho loh.
Aber jetzt wirds langwilig.

@Leaf Bruder uf so Lüt muesch nid ihgoh. Die sind so wit vor Realität entfernt das isch krank.

Ehm isch nöd ufs Forum bezoge gsi, aber joa, wenn du meinsch. :smile: Joa das Kompliment chani dir nur zrugg geh, juckt halt nöd was du seisch.
Naja du hesch was gschribe, ich han gantwortet = Diskurs.
Joa isch voll eklig man ...... Du kennsch mich ja so guet min abf. :smile:

Intelligenz korreliert jetzt mit de Azahl a Stunde woni imene Forum verbracht han? Interessant. Eigentlich mues für e Hypothese au e 0-Hypothese ufstelle, aber was verzelli dir da ? :smile: Joa 2009 und ich bin vor w58 x Jahre nüme da gsi.

Ehm doch es git dich min ABF. Dir chani alles avertraue, selbst wenns mer mal nöd guet gaht. Du bisch immer für mich da gsi, min grosse Brüeder wo mit über 20gi no Animebilder als Profilbild verwendet. :smile:

Mis Entertainment isch 1A mit Sternli* fürs Gendere natürlich :smile:

Wie gseit mer schlüsst vom Online-Account uf die echti Person. Denke grad öppert wo promoviert sötti da Differenziere chönne, aber hey hüt zu tags isch ja jede en Psycholog und en Experte in Menschekenntnis.

Hebsches guet und vill Erfolg bi de Dr. Best-Arbeit :smile:

@Leaf Bruder Bitte leave eifachs Forum wies din Herr dir befohle het. :smile:
 

crixx

Krieger
Reaktionspunktzahl
211
Macht stoned wieder stress... muesi wieder kommentiere?
 
Zuletzt bearbeitet:

MonkeyDMA

Knappe
Reaktionspunktzahl
7
Mal ne Frage in den Raum.

Warum finden Stämme Spieler immer Sie wären die geilsten und werden Aggro wenn einer kommt der behauptet er wäre geiler.

Genießt die kurzen Nächte, schließlich laufen morgens um 08:00 die Ags :giggle:
 
Zuletzt bearbeitet:

Nimsy van Hinden

Duplomat
Reaktionspunktzahl
331
Mal ne Frage in den Raum.

Warum finden Stämme Spieler immer Sie wären die geilsten und werden Aggro wenn einer kommt der behauptet er wäre geiler.

Genießt die kurzen Nächte, schließlich laufen morgens um 08:00 die Ags :giggle:

Was bist den du für einer? :biggrin:

Wilkommen im Öffi ! Geniesse den Ort wo man auf interessante Flames, gehäule und shittalk (ok selten realtalkt) trifft :smile:

Edit: Bei fragen oder Anligen Kontaktiere als erstes bitte immer @Clood oder seine Sekretärin @remo02

Cheerz
 
Zuletzt bearbeitet:
Oben