Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

Top-G

Knappe
Reaktionspunktzahl
44
ja wunder dich nid wenn elio und sini scherge druffgend de gits immer snitches
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Wüsst nid wer dir oh weit snitche wender wieder reiheliwiis jedem andere Stamm und Acc uf dere Welt usser bi Raven müesst ds Arschloch fülle.
I ha im Profil öpis gschribe. Nehmets ah und zeiget wasder chöit, so wie dir bis jz lutschet chönder alles grau adle und euchi Bimbos ner ufadle. Wie längwilig wär den das bitte. Zeiget dasder Eier heit u nid nur e grossi Fresse :wink:
OF and Friends, DV, DJV , Dämonen, Sekterverein, -LA-...
wem füllet ihr eig nid ds Loch, oder sie euch?
Begriffets doch eifach dasder so ds CH stämme nüt angers aus kabutt machet, logisch het niemer bock druf witerzspile we 3/4 vom Reschde vor welt am rang 1 stamm lutscht.
Isch das eig de Oldschoolplay vo dem dir heit gredt? Den F ah di Ehreboys wiedermal
 
Zuletzt bearbeitet:

Narfus

Community-Management
Stämme Team
Moderator
Reaktionspunktzahl
1.197
würd mich ja wunder nehmen wie das aussehen würde wenn er nicht plötzlich aus heiterem himmel vor kurzem angefangen hätte zu bashen :unsure:
 

Vega

Besucher
Reaktionspunktzahl
10
Wüsst nid wer dir oh weit snitche wender wieder reiheliwiis jedem andere Stamm und Acc uf dere Welt usser bi Raven müesst ds Arschloch fülle.
I ha im Profil öpis gschribe. Nehmets ah und zeiget wasder chöit, so wie dir bis jz lutschet chönder alles grau adle und euchi Bimbos ner ufadle. Wie längwilig wär den das bitte. Zeiget dasder Eier heit u nid nur e grossi Fresse :wink:
OF and Friends, DV, DJV , Dämonen, Sekterverein, -LA-...
wem füllet ihr eig nid ds Loch, oder sie euch?
Begriffets doch eifach dasder so ds CH stämme nüt angers aus kabutt machet, logisch het niemer bock druf witerzspile we 3/4 vom Reschde vor welt am rang 1 stamm lutscht.
Isch das eig de Oldschoolplay vo dem dir heit gredt? Den F ah di Ehreboys wiedermal


Wenn ich diesen ganzen müll hier lese kann ich nicht anders und geb jetzt auch mal ein statement dazu ab..


Du beschwerst dich weil wir nur kuscheln? Wir haben 1 Bnd und das ist mit DV, sekteverein djv und LA haben rein garnichts mit OF zu tun und wenn du dämonen als bündniss von uns siehst hast ne schraube locker sorry das isn mini stamm mitn paar moralbasher fürs hinterland drinnen.. kannst mir nicht erzählen du hast dein leben lang noch nie nen morali gehabt.


Um gleich noch weiter auf das Thema kuscheln einzugehen -> Ihr wolltet doch ebenfalls ein Bnd mit DV wurde jedoch seitens DV abgelehnt also komm mir nicht mit dem ganzen scheiss von wegen raven solo of solo blabla, hättet ihr das bnd bekommen wär das kuscheln dann für dich in Ordnung gewesen? Denke ja!

Meiner Meinung nach habt ihr einfach zu lange "geschlafen" und dabei zugesehn wie OF Stamm für Stamm auslöscht und euch immer näher kommt, ihr habt mich sogar gemütlich bbs an eurer front adeln lassen ohne irgendeiner reaktion seitens Raven.. ‍


Wir brauchn keine Eier mehr zeigen, die wurden schon oft genug ausgepackt deswegen werden sie diese Welt drinnen bleiben und außerdem heißt das spiel "Die Stämme" und nicht "Der Stamm".
Warum sollten wir unser Bnd auflößen? Nur damit ihr wieder ne chance habt weil ihr bis jetzt nur zugeschaut habt wie wir alle aufadeln? Sicher nicht!


Und wenn wir schon beim lutschen und loch füllen sind (anscheinend deine lieblings Wörter) hätt ich da noch eine frage und zwar: Wie tief hast ihn eig in den Mund nehmen müssen für die Skipper buden was de jetzt noch in des arschloch geschoben bekommst? Oder hat er dir statdessen dein löch füllen dürfen? :wink:


Much love
dpt
 
Zuletzt bearbeitet:

Top-G

Knappe
Reaktionspunktzahl
44
Wüsst nid wer dir oh weit snitche wender wieder reiheliwiis jedem andere Stamm und Acc uf dere Welt usser bi Raven müesst ds Arschloch fülle.
I ha im Profil öpis gschribe. Nehmets ah und zeiget wasder chöit, so wie dir bis jz lutschet chönder alles grau adle und euchi Bimbos ner ufadle. Wie längwilig wär den das bitte. Zeiget dasder Eier heit u nid nur e grossi Fresse :wink:
OF and Friends, DV, DJV , Dämonen, Sekterverein, -LA-...
wem füllet ihr eig nid ds Loch, oder sie euch?
Begriffets doch eifach dasder so ds CH stämme nüt angers aus kabutt machet, logisch het niemer bock druf witerzspile we 3/4 vom Reschde vor welt am rang 1 stamm lutscht.
Isch das eig de Oldschoolplay vo dem dir heit gredt? Den F ah di Ehreboys wiedermal

was laberisch wieder für kacke mann de einzig kopf wonni i dem game gsehne wo snitcht und kuschlet bish du du halbfertige DS pro und übrigends was für babas adle du bish ja de gsi wo massewis babas gadlet het und anderi spieler intern ufgadlet het und redet mier da vo kuschle und pushe etc. lueg mal dini akte nache das ish doch zum schäme sorry diggi aber mier sind die wo eif ez die welt dominieret und wie me es us dinne romane entneh chan bish vor wuet am platze well dini spielrethorik eif nümme ufgaht bzw, das anderi lüt ke bock meh uf dis gelaber hend.. ah übrigens dasi es nid vergesse bish nid dejenig gsi wo w56 sinne eigete stamm gsnitcht gha het ?
 
Zuletzt bearbeitet:

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
Ehre nrec hates

scho fast chli trurig dasi do gsnitch bi worde @*Legende* brudi gib uv
 
Zuletzt bearbeitet:

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Aui eifach z dumm zum Schisse. Jedi huere Tat wo dir da ufzeuet isch eif nid uf mim Mischt gwachse.
Dir sit eue ou serigi wo jede Seich us de Medie gloube.
Aber es isch scho gued, irgendeine mues ja dr Bös si ir Rundi damit dir euch au gegesitig am Schnäbi chöit spile u läschdere wie chlini Meitschi.
Dr Fall isch jedefalls klar, keine vo euch Pingus het begriffe das es ufenere CH absolut kes Bnd brucht. Dir machet nid meh aus eifach d Weute kabutt e so u kene het Luscht gege euch z spile. (z.b XioX)
D Schuld isch bi euch das i soviel mues ufadle, das ligt nid daran das ig nid angers cha :wink:
Die wo würk mau mit mir aktiv gspiut hei wüsse aui, i bi immer gege Bnd, gege Snitchs u gege arroganti Lüt oder serig Minderwertsmönsche wo nüt angers uselönd als "Ehre." Wortschatz vome 12 Jährige. Drbi sisi doch aui scho soo gross.

Das dir würklech nid angers chöit aus mit Masse z gwinne. U dir sit no stolz u nennet das Skill das isch ja no dr Beschd

Düet euch doch bitte zersch informiere bevor dir so Bullshit use löht wo dir absolut ke ahnig heit..
Ah und, bewiset doch mau Eier und schlöht mi i dem Raven - OF Duell ohni Bnd. Ersch den chönder würk öpis vo fair de Elio besigt rede und de Latz zu Recht ufdue..
Alles Andere uf de Welt isch würk eifach es gegesitig Lutsche bis es no vollends allne vrleidet isch und ihr grau adelnd die Weut gwinnet. Au euchi Bnd hend nachher sowieso nüt vo dem, das isch ihne eifach eue nid do bewusst das sie eifach Bimbo spile bis si nümm brucht werdet.

Soo iz hender wieder was zum drüber herzieh Buebelis.
Mini Meinig, u we dir das nid weit verstah isches eifach Zyt das Spiel komplett z lösche, we würk nur no Tuble CH bespile
 
Zuletzt bearbeitet:

Sora

Knappe
Reaktionspunktzahl
47
Ui ui ui. Hör lieber uf. Bi mich scho krass am fremdschäme. Han eig immer denkt Elio isch halbwegs intelligent..

Wie isch das gsi uf w54 oder wo au immer das gsi isch, wod de Chrisi gadlet hesch wo i dim eigete Stamm gsi isch?
Genau so en Untermensch wie de Rest.
 
Oben