Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

Wankan

Besucher
Reaktionspunktzahl
5
Sorry aber du bisch eifach lächerläch. Weni di währi würdi direkt Forums acc lösche und nie meh zrugg cho.

Es git paar ungschribni regle i dem game wo du broche hesch, chum dermit klar das der abschuum vo stämme schweiz nid mir sondern eifach du bisch

Aues bechunsch gschenkt das du di ner de o cha bhoupte gäg anderi? -klar...gloubsch ja seuber nid das jede "plözlech" ufhört

Chriegsflüchtlinge ufnäh und Mitglider abwerbe? -Für elio kes ding (kingvic / St.gallen)

Früecheri welte eigeti stämm snitche? -Elio sis Hobby

Du bisch nid Gott, nur irgend es chlieses bubele wo irgendwelchi komplexe het.
Weders nid Passt das DV und mir am ändi über di werde rolle, de due doch direkt lösche.

Jetzt woni ds gad so schribe chunt mer i sinn das en andere acc ou sone grossi frässe gha het, stimmts Skipper? Elio, mach eifach das chle meh gegewehr bringsch aus dini Lemminge ok?

/wanky


ps: Das ich mir aueri erst Forumsbitrag, aber bi somne ungermönsch chasch fasch nid stieu blibe.
 
Zuletzt bearbeitet:

Top-G

Knappe
Reaktionspunktzahl
44
Aui eifach z dumm zum Schisse. Jedi huere Tat wo dir da ufzeuet isch eif nid uf mim Mischt gwachse.
Dir sit eue ou serigi wo jede Seich us de Medie gloube.
Aber es isch scho gued, irgendeine mues ja dr Bös si ir Rundi damit dir euch au gegesitig am Schnäbi chöit spile u läschdere wie chlini Meitschi.
Dr Fall isch jedefalls klar, keine vo euch Pingus het begriffe das es ufenere CH absolut kes Bnd brucht. Dir machet nid meh aus eifach d Weute kabutt e so u kene het Luscht gege euch z spile. (z.b XioX)
D Schuld isch bi euch das i soviel mues ufadle, das ligt nid daran das ig nid angers cha :wink:
Die wo würk mau mit mir aktiv gspiut hei wüsse aui, i bi immer gege Bnd, gege Snitchs u gege arroganti Lüt oder serig Minderwertsmönsche wo nüt angers uselönd als "Ehre." Wortschatz vome 12 Jährige. Drbi sisi doch aui scho soo gross.

Das dir würklech nid angers chöit aus mit Masse z gwinne. U dir sit no stolz u nennet das Skill das isch ja no dr Beschd

Düet euch doch bitte zersch informiere bevor dir so Bullshit use löht wo dir absolut ke ahnig heit..
Ah und, bewiset doch mau Eier und schlöht mi i dem Raven - OF Duell ohni Bnd. Ersch den chönder würk öpis vo fair de Elio besigt rede und de Latz zu Recht ufdue..
Alles Andere uf de Welt isch würk eifach es gegesitig Lutsche bis es no vollends allne vrleidet isch und ihr grau adelnd die Weut gwinnet. Au euchi Bnd hend nachher sowieso nüt vo dem, das isch ihne eifach eue nid do bewusst das sie eifach Bimbo spile bis si nümm brucht werdet.

Soo iz hender wieder was zum drüber herzieh Buebelis.
Mini Meinig, u we dir das nid weit verstah isches eifach Zyt das Spiel komplett z lösche, we würk nur no Tuble CH bespile


also wemmer vo intelligenz chan rede und trotzdem 3 welte nachenander verlürt de weissi au nümme witter, elio gwöhn dich eif dra es ish nümm w42 wo alles retards umme sind d oldshools hend dier gseit das du nid Oberklasse bish!!
 

K1LLUM1N4T1

Besucher
Reaktionspunktzahl
13
Morge am 9i, de elio hed de ahschiss das er keis kuscheldorf überchunt, was macht de elio, er gaht wieder is öffi und duet chli brüelle und zwängele..
Beruhig dich jetzt emal, siit über einere wuche bisch am umebrüelle und umehüle..
Ihr hätted ja wcho vor ewigkeite chönne en Aktion fahre gege DV zum masse probiere usgliche, ihr hättet chönne uf mich und de HitnRun laufe wo mer vo dv zu Of sind( nei elio ohni gesnichte)
Ihr hätted chönne vor eus uf aow laufe, da ihr ja keis bnd mit ihne gha hend:wink: wills uf schwizer welte kei bnd brucht
Eifach id schissi glänget hesch mit dene aow pfiffene Und sit dem tag wod gseh hesch wie mer sie zerpflückt hend hesch afange brüelle… also peace out
 

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
Ui ui ui. Hör lieber uf. Bi mich scho krass am fremdschäme. Han eig immer denkt Elio isch halbwegs intelligent..

Wie isch das gsi uf w54 oder wo au immer das gsi isch, wod de Chrisi gadlet hesch wo i dim eigete Stamm gsi isch?
Genau so en Untermensch wie de Rest.

Gsesch du dich denn als intelligent ah?

Falls ja, warum bruchsch du Nazivokabular? "U-mensch isch zimlich kritisch.

https://de.wikipedia.org/wiki/Untermensch

Jaja Wikipedia isch kei Quelle etc. :smile:
 

Sora

Knappe
Reaktionspunktzahl
47
Zuletzt bearbeitet:

Vega

Besucher
Reaktionspunktzahl
10
Düet euch doch bitte zersch informiere bevor dir so Bullshit use löht wo dir absolut ke ahnig heit..


Das selbe kann man auch zurück geben, ihr zieht uns in den dreck und stellt uns als die größten Kuschler/lutscher dar obwohl wir die halbe welt zerlegt haben und das ohne der hilfe von unserem bnd. Der einzige Stamm wo nicht solo von OF abgeschlachtet wurde war Wuff..



Ich sprech das thema gerne nochmal an :

Ihr wolltet genauso ein bnd mit DV, wenn ihr es bekommen hättet würdest jetzt auch nicht so rum heulen deswegen denn dann hättest ja DU den Vorteil :wink:
 

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
??
Sit wenn isch Intelligenz ufs Vokabular beschränkt du minderbemittelts Chind?
Muesch garnüm antworte, wott nid no mehr Hirnzelle ab dir verliere.

Naja gschidi Mensche benutzed söttigs Drecksvokabular nöd, wel mer weiss wohers chunt. Es isch mir vill Leid und Ungerechtigkeit us der Vergangeheit verbunde. Ussert du wotsch behaupte, dass s Denke vo Nazis intelligent isch, aber denn liits Problem bi dir und nöd bi mir.

Wenn du de KKK i dinere Freiziit unterstützisch, denn bisch eifach en Nazi. Scheisse wenn sogar es Chind dich druf hiiwiise mues was richtig und was falsch isch.

Natürlich antworte ich dir du Tintefischliebhaber. :smile:
 
Zuletzt bearbeitet:

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
Ih dacht nicht das ich das mal sage aber hail wuff
 

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
da ich bi bitchfights nie fehle darf, let‘s go!



aramsi, wottsch ned lieber weder still si? Müemmers weder usarte lah?

Naja ich verstahns Problem vom Sora nöd. Er chan sich doch iisichtig zeige und in Zuekunft so e Wortwahl weglah und ich han denn keis Problem meh mit ihm. Wenn er das Wort sogar nachem Hiwiis vo de Herkunkt (Nazidüütschland) wiiterhiin verwendet, denn ischer eifach en dumme Nazi.

Oder wotsch du dich für de Rassismus usspreche, wenn du ihm Ruggedeckig gisch? :smile:

Ich finde bi DS simmer scho e zimlichi diversi Community, da het Rassismus für mich eifach kein Platz.
 
Zuletzt bearbeitet:

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Dass das Wort e rassistische Hintergrund bzw Ursprung hed esch so. Jedoch zwiifle ech starch dra dass das im Kontext wie es de Sora gschriebe hed au so gmeint gsi esch dass er die arisch Rasse mit dem wott besser stelle.

allgemein settisch chli ufpasse met dem, süst suechi mal Biträg use wo du da anderi Member und Stämm tusch miteme „Heil“ würdige. Au das esch nähmlech ide moderne Vergangeheit klar ufd Nazionalsozialiste zruggzfüehre.

also eifach ruhig blibe und ned probiere us nix en Skandal zmache wie de Blick
 
Oben