Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
Dass das Wort e rassistische Hintergrund bzw Ursprung hed esch so. Jedoch zwiifle ech starch dra dass das im Kontext wie es de Sora gschriebe hed au so gmeint gsi esch dass er die arisch Rasse mit dem wott besser stelle.

allgemein settisch chli ufpasse met dem, süst suechi mal Biträg use wo du da anderi Member und Stämm tusch miteme „Heil“ würdige. Au das esch nähmlech ide moderne Vergangeheit klar ufd Nazionalsozialiste zruggzfüehre.

also eifach ruhig blibe und ned probiere us nix en Skandal zmache wie de Blick

Natürlich gsehn ich da auch kei böswilligkeit dehinder, aber wemmer so Nazisprech benutzt, muemer sich halt de Reaktione wo erzügt werde chönd, au bewusst sii und standhalte und sini Wert offebare. S Problem isch, dass sowas mit de Sprach afangt und denn sich zur Gwohnheit entwickled. Das isch wie wenn du jede Tag es Fiiirabigbierli trinksch und wie nöd merksch, dass du langsam aber sicher in e Alkoholsucht ineschlitterisch.

Natürlich wirsch du söttigi Posts finde, vo jedem i dem Forum, aber ich bruche sowas nüme und guet isch. Mir wird dadurch ja nix weggnoh, wenn so en scheiss nüme schribe.

Naja denke bi so Theme söt mer nöd ruhig bliibe, da mues mer als Gsellschaft Verantwortig überneh und sich klar gege Rechts z positioniere. Wemmer das nöd macht, denn akzeptiert mer das eifach. Oder gsesch du das anders?

Ich wot kein Skandal mache, ich han ihn lediglich druf hiigwise, dass so e Wortwahl nöd geil isch. Ich wot au nöd eine uf Lehrer mache, aber vlt. het mers nöd gwüsst etc. und het vlt. demit öppis glernt fürd Zuekunft. :smile:

Am Schluss chan d Menschheit meh erreiche, wenn sie zemeschaffed und sich nöd gegenenand ussspilled.
 

Sora

Knappe
Reaktionspunktzahl
47
Nid sicher wieso dir euch immer vo ihm arege lönd.
Es schint mer immer s gliche zsi bim Aramis.

Er suecht irgendöppis use wo nüt mit em Kontext ztue het und chunt uf irgend e Diskussions thema.
Normal denkendi Mensche verstönd natürlich dass de Begriff Untermensch im Kontext wie ichs brucht han weder uf em Elio sini Rasse no diskriminierend gebrucht worde isch.
Aber wenn Lüt and unterirdisch tiefe IQ hend müends oft de Moral apostel spiele.
Us nüt en Elefant mache und us sich selber en riese Idiot.

De Herr Aramis isch sowieso voller Doppel Moral. Verzellt Lüt die wüsset nüt über ihn oder über sis Lebe aber selber Lüt uf die Art und wies als Nazi betitle.

Drum tueni ich ihm au kei Antworte meh geh, offesichtlicherwies chunt er ja nid i das Forum mit guetem Gwüsse oder Absichte.
Suecht wohrschinlich nur nach Ufmerksamkeit. Wieso? Keine weis. Vo Muetter und Vater nid gliebt? Vom Grosspapi chli zviel gliebt?
Fründin fremdgange oder villt nie e Fründin kha. Oder Fründ, mir diskriminieret do jo nid. :smile:)
 

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
Nid sicher wieso dir euch immer vo ihm arege lönd.
Es schint mer immer s gliche zsi bim Aramis.

Er suecht irgendöppis use wo nüt mit em Kontext ztue het und chunt uf irgend e Diskussions thema.
Normal denkendi Mensche verstönd natürlich dass de Begriff Untermensch im Kontext wie ichs brucht han weder uf em Elio sini Rasse no diskriminierend gebrucht worde isch.
Aber wenn Lüt and unterirdisch tiefe IQ hend müends oft de Moral apostel spiele.
Us nüt en Elefant mache und us sich selber en riese Idiot.

De Herr Aramis isch sowieso voller Doppel Moral. Verzellt Lüt die wüsset nüt über ihn oder über sis Lebe aber selber Lüt uf die Art und wies als Nazi betitle.

Drum tueni ich ihm au kei Antworte meh geh, offesichtlicherwies chunt er ja nid i das Forum mit guetem Gwüsse oder Absichte.
Suecht wohrschinlich nur nach Ufmerksamkeit. Wieso? Keine weis. Vo Muetter und Vater nid gliebt? Vom Grosspapi chli zviel gliebt?
Fründin fremdgange oder villt nie e Fründin kha. Oder Fründ, mir diskriminieret do jo nid. :smile:)

Naja dini Attitüde zeigt ja scho, was für e Person du bisch.

"Normaldenkendi"..... Wotsch du au es Dütschland, aber normal ? :smile:

Du heschs Wort wieder benutzt und bisch no stolz druffe. Damn son bisch du intelligent, wied Frau Baerbock wo eifach mal d N-Bombe imene Interview droppt.

Über IQ rede, aber uf de andere Siite Nazivokabular z benutze, wel mer kei anderi Wort het... :smile:

Wenn du dich verhaltisch wie en Nazi, d Wort bruchsch vo de Nazis, d Meinige vetrittsch vo Nazis, denn bisch du gopferdammi en Nazi. *Surprise Pikachu Face*

Ich han es guets Gwüsse und mini Absichte sind grundsätzlich guet, aber wenn du gege mini Wert verstossisch, wie Diskriminierig vo einzelne Personegruppe, denn chani au anders.

Okay... Du jammerisch über RL-Flames, aber packsch selber zu dem Mittel? Wie isch das mit dem IQ nomal gsi ? :smile:
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
ihr solltet alle mal in den Süden es ist Sommer falls euch das während dem schreiben überflüssigen Beiträgen nicht aufgefallen ist.

@Sora: mach dir nix draus die „du bist nazi Punchline hat der alte Hail-Verwender schon vor paar Wochen gegen mich gebracht. Hat au nix gebracht
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
ihr solltet alle mal in den Süden es ist Sommer falls euch das während dem schreiben überflüssigen Beiträgen nicht aufgefallen ist.

@Sora: mach dir nix draus die „du bist nazi Punchline hat der alte Hail-Verwender schon vor paar Wochen gegen mich gebracht. Hat au nix gebracht
Wa wottsch bi dene Kanacks? Heil dir Helvetia deinem Sohn Granit Xhaka
 
Reaktionspunktzahl
3
@aramis007 Prüefige im Juli? Wenn scho uf elitäre Akademiker machsch den bitte richtig. Gahsch sicher uf so ne Schmutz FH oder Uni. Gahn ad ETH und fühl dich den krass mit dim Akademiker Titel. Ah nei wart streng gno bisch nonig emal en Akademiker will dafür bruchsch en Hochschuelabschluss. Also schön Ruhe geh uf de billige Plätz.
 

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
@aramis007 Prüefige im Juli? Wenn scho uf elitäre Akademiker machsch den bitte richtig. Gahsch sicher uf so ne Schmutz FH oder Uni. Gahn ad ETH und fühl dich den krass mit dim Akademiker Titel. Ah nei wart streng gno bisch nonig emal en Akademiker will dafür bruchsch en Hochschuelabschluss. Also schön Ruhe geh uf de billige Plätz.

Oh man wieder so en Versager wod Definition vo Akademiker nöd kennt bzw. nöd kenne will. :smile:
Wär aber scho peinlich, wenn ich miteme FH-Abschluss meh verdiene würdi als du nachem ETH-Studium oder ? :smile:
Naja jede Studieplatz isch en billige, weller Subventioniert wird durch Stüürgelder. Wer im Glashuuus sitzt.. :smile:
 
Reaktionspunktzahl
3
Oh man wieder so en Versager wod Definition vo Akademiker nöd kennt bzw. nöd kenne will. :smile:

Du hesch au scho e wiki Quelle bracht den derfi au https://de.wikipedia.org/wiki/Akademiker

Wär aber scho peinlich, wenn ich miteme FH-Abschluss meh verdiene würdi als du nachem ETH-Studium oder ? :smile:

De Ihstiegslohn vilicht will mir scho mit 23 Bruefstätig werdet, aber nach 5 Jahr sind ETHler de Lappe ZHAWler vorus. Ihr sind nedemal international im Ranking anerkannt. Und wenn Geld mache dini einzigi Motivation im lebe isch gibi dir no en gratis Tipp. --> HSG

Naja jede Studieplatz isch en billige, weller Subventioniert wird durch Stüürgelder. Wer im Glashuuus sitzt.. :smile:

Naja dini Definition vomene Studi isch das mer d Prüefig am Tag X bestah muesch. Verdammti Schand vomene Studi/Akademiker bisch wenn dass dini Definition isch. Nonie öppis vo Liedeschaft, Begeisterig und de Drang nach em Entdecke vom Neue hesch ghört. Aber leb du i dinere verblendete ZHAW 2. Klass Blase während d Elite es schöns und erfüllts Lebe lebt :wink:
 

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
Du hesch au scho e wiki Quelle bracht den derfi au https://de.wikipedia.org/wiki/Akademiker



De Ihstiegslohn vilicht will mir scho mit 23 Bruefstätig werdet, aber nach 5 Jahr sind ETHler de Lappe ZHAWler vorus. Ihr sind nedemal international im Ranking anerkannt. Und wenn Geld mache dini einzigi Motivation im lebe isch gibi dir no en gratis Tipp. --> HSG



Naja dini Definition vomene Studi isch das mer d Prüefig am Tag X bestah muesch. Verdammti Schand vomene Studi/Akademiker bisch wenn dass dini Definition isch. Nonie öppis vo Liedeschaft, Begeisterig und de Drang nach em Entdecke vom Neue hesch ghört. Aber leb du i dinere verblendete ZHAW 2. Klass Blase während d Elite es schöns und erfüllts Lebe lebt :wink:

Achso.... denn derfsch du als ETH-Pleb glich argumentiere wie en FH-ler? :smile: Wemmer als ETH-ler kei Stolz het, denn passts. :smile:
Machis halt besser als du: https://www.duden.de/rechtschreibung/Akademiker

Naja chammer so generalisierend nöd sege. Pauschalisierige im Zemehang mit Fakte isch immer kritisch. :smile:

Mir sind nöd anerkennt? Okay..... Ich wots dir nur mal gseit haaa.... Ich bin kei Fachhochschuel, sondern en Mensch. :smile:
Isch au e Motivation, aber nöd die einzigi. Du wotsch da ja mit dem ETH scheiss flexe, denn flex doch mal richtig. :smile:

Die Definition isch durchuuus zuetreffend. Sie isch faktisch korrekt, weiss nöd was mer da als Schand agseh wot.

Naja würdsch du gratis schaffe? Ohni Geld gits kei Forischig im Generelle, aber die Zemehang sind wohl z komplex für dich.

ZHAW und ETH isch uf einem Level und zu de Elite ghörsch du hüt nöd miteme eifache Abschluss annere Uni oder FH. Du muesch riiichi Eltere haaa und die hend am beste Milliarde. Aber Lüt wie du checked nöd, dass d "Elite" nöd obe sind, wenn denn sinds überall. Du tönsch echli Querdenker-Affin, aber hey. :smile:

2021 Reg

Edit: Weil du ein 2021 Pleb bist, werde ich dir nicht mehr antworten. :smile:
 
Zuletzt bearbeitet:
Reaktionspunktzahl
3
Achso.... denn derfsch du als ETH-Pleb glich argumentiere wie en FH-ler? :smile: Wemmer als ETH-ler kei Stolz het, denn passts. :smile:
Machis halt besser als du: https://www.duden.de/rechtschreibung/Akademiker
Das bestätigt nume was ich gschickt han. Du hesch nonig e Usbildig du bisch no drane. Falls du jetzt abbräche müesstisch (wasi keinem wünsche btw) hettisch kei Hochschuelusbildig ergo wersch kein Akademiker aber das isch z höch für en ZHAWler

Du wotsch da ja mit dem ETH scheiss flexe, denn flex doch mal richtig. :smile:
Jetzt bringi dis Argument. IcH WetT nEd FleXe WetT nuMe FakTe WieDerGeh :wink:

Naja würdsch du gratis schaffe? Ohni Geld gits kei Forischig im Generelle, aber die Zemehang sind wohl z komplex für dich.
Typische Populismus wod ahwendisch. Ned einmal hani gseit dasi gratis schaffe wür. Han nume gseit dass d ETH ned attraktiv weg em Lohn isch sondern weg de anderne Sache. Und wie s usgseht hesch kein Plan wie Forschig finanziert wird. Die wird ned vo Private gsponsered sondern vo Firmene, SNF o.ä.
Edit: Und d ETH bechunt dütlich meh Forschigsfinanzierig als alli anderi schwizer Unis.

ZHAW und ETH isch uf einem Level
De chasch ned Ernst neh. Nedemal ich wo de Acc nume zum dich trolle gmacht het :roflmao: Das muesch du mir scho mitnere Quelle bewiese

Edit: Weil du ein 2021 Pleb bist, werde ich dir nicht mehr antworten. :smile:
Du hesch eifach gmerkt dasi dir Dimensione vorus bin und du gar nüt hesch im Verglich zumene "richtige" Akademiker
 
Zuletzt bearbeitet:
Oben