Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

Mc. Amaba

Knappe
Reaktionspunktzahl
54
wie gseid has euch abotte 2 vs 2 ihr 20% me dörfer de lernsch am meiste aber glaube ned das du trausch :smile:
Musch eifach ischla na arangiremer das am schluss vo de Welt.
Izze nachen Event wirsch ja sicher de äbebürdig si
de due di eifach chlei meh nach oste adle, de chunts guet mit dim Ahgebot
 
Zuletzt bearbeitet:

Nimsy van Hinden

Duplomat
Reaktionspunktzahl
331
Haaiii beantwort doch bitte mol d frog mit wa das mir am kushle sind :confused: machtmi scho trurig langsam.... :frown:(((( i will doch nur vo eu coola legendena lerna :smile:
Und falls d frog ned verstohsh, meld di doch bitte bi @aramis007 für en akademische Dütschkurs oder bem @no u für en GottKöngi Deutschkurs <3

(Heute Billig morgen Teuer)

und nei, lehn dankend ab. Wie obe gseid, spiel j4f und werd sicher ned wegmere herusforderer da ändera. Falls di ez willsch cool fühle im Sinn vo ''hahaha lueg angst hetter'' denn dörsch du da selbstverständlich. I bi ebe en schisshas :confused:

Aber vergisse ned, wie 58 ihr zerpflückt wore sind :smile: Und döt hender alles voll spieler mit pp welte sieg awards kah. Seit alles derüber us :smile:
 

Dre4mTe4m

Krieger
Reaktionspunktzahl
271
und de rest sell sich eifach ufadle lah oder was? :roflmao:
Das spiel heisst Die Stämme und nicht Die Duos

Logisch sag ja mit Diplomati kann ich von euch noch viel Lernen :smile:
Aber wär ein Angebot in dem sich die zwei beweisen könnten mit einem Vorteil sogar ansonsten sind sie in meinen Augen sowieso einfach die Kuschler :tongue:

ch58 hani ned gspielt :giggle:
Aber ja stärcht mis Ego natürlich sehr wenn ihr euch lieber Drücked dued guet :inlove:
 
Zuletzt bearbeitet:

Mc. Amaba

Knappe
Reaktionspunktzahl
54
Das langet au scho vollkomme:giggle: Nechstmall mümmer au mit 60 Lüt starte den chömmer 30, wos nonig mine erwartige nah gnueg guet kenned, kicke und adle, dä kenni scho danke isch nüt für mich, moralisch. :giggle: Öbs uf dere Welt au so gsi isch sei dahin gestellt aber mer kents
Bisch du ä Trump Ahänger, bringsch da chlei viu "auternativi Fakte" oder ä Dream ahhänger, dä het ja oh sehr gärn Desinformatione :giggle:
 

Nimsy van Hinden

Duplomat
Reaktionspunktzahl
331
Haha ja total zu mim Läbe han nüt meh anders ussert das. Eich han ich vo eu gredet, "PS: au wemmer unerfahrni lüt hed im stamm, lihts am SF die z pushe und mit z züche sowie die unmotivierte z ussortiere. Wenner das ned herebringed sinder selber schuld :smile: Mache isch s wort und ned zueluege und brüele :smile: " wieder am Ziel verbi gschosse nimsy :roflmao:

Das langet au scho vollkomme:giggle: Nechstmall mümmer au mit 60 Lüt starte den chömmer 30, wos nonig mine erwartige nah gnueg guet kenned, kicke und adle, dä kenni scho danke isch nüt für mich, moralisch. :giggle: Öbs uf dere Welt au so gsi isch sei dahin gestellt aber mer kents

Vo beschütze isch da nie d red gsi, hann dich nur chli welle beruhige wills da ihne als dritt person so usgseht als wered sie momentan eui grösst Feind*:wink:
Ih weiss ned was du under Ziel verstohsh, aber schatzi, du hesch ja gseid ihr hend soooo viel unerfahreni und schlechti spieler (ned ih) also statt hüle mached hald eppis :smile:

ih ha lüt zum stammeswohl ned kickt wis ez du darstellsch, sondern legit eifach sie ahgschriebe und gseid das i nur spieler will wo aktiv und motiviert sind. Alli sind vo selber gange (usser no u de hed 3 täg ned gläse) und keine vo dene isch vo üs gadelt wore. kasch gern nohluege sherlok :smile:



Hesch vo dim schatzi stamm eig mol aglueged wilang soe sho spieled? :smile:
 
Oben