Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
Na hast du bestimmt noch nicht gemacht wa? PROplayer am start :laugh:
schau mal da gibt's noch schlimmere, zudem wenn du das spiel so gut verstehst, weisst du ja eig das BBs das spiel entscheiden können :wink:
"PRO" "LEGENDE" was auch immer, wer Schweizer Server als richtig bezeichnet hat keine Ahnung, also halt den ball flach. :*

Moralbasher können das Spiel auch entscheiden trotzdem ist es Schmutz. Seh keine legitime Begründung für diese Adelung. Aber ja sprich weiter.

Jo Schweizer Server sind in deinen Augen schlecht aber verrate mir eins, wieso gewinnst du dann nicht jede Welt ? Wieso hast du denn noch nichts erreicht?

aber ja mit richtigem Server meinte ich in erster Linie eine normale Welt ohne den Premiumschnutz aber dass es solche Welten hier manchmal gibt weisst du als .ch Experte sicher der hier alles schon gewonnen hat.
 

GmSxJackPot

Knappe
Reaktionspunktzahl
26
Moralbasher können das Spiel auch entscheiden trotzdem ist es Schmutz. Seh keine legitime Begründung für diese Adelung. Aber ja sprich weiter.

Jo Schweizer Server sind in deinen Augen schlecht aber verrate mir eins, wieso gewinnst du dann nicht jede Welt ? Wieso hast du denn noch nichts erreicht?

aber ja mit richtigem Server meinte ich in erster Linie eine normale Welt ohne den Premiumschnutz aber dass es solche Welten hier manchmal gibt weisst du als .ch Experte sicher der hier alles schon gewonnen hat.

:laugh: :laugh: :laugh:
 

xBaShyS

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Auso du, Dream, yuck und gerhard sit ja nid gad neu uf Stämme und bi gow hets ja oh paar (gah) wo nid so schlächt si.. Vor öpe 1-2 wuche het 123/gow fasch glich viu Pünkt gah wie BB und camel.. Chöi nüt drfür wenn mir besser wachse

Haha, das ich das jetzt echt no erlütere mues :x3:
B+B sind sit ahfang Rang 1 Stamm mit ihrem Kameltrieber Stamm (Wing) wo damals scho de Rang 3 Stamm gsi sind. Dur eusi SF isch den es übereiligs BND mit B+B gege GoW entstande. Also B+B hend echt als R1 Stamm es BND mit R3 und R4 Stamm gege de R2 Stamm welle mache und das GoW ned d Überflieger sind hed mer ded scho gseh gha (sorry aber en Kabadelux, Sajeret Matkal, Donnergott ... hend no nie öbis grisse).

Ich bin ja selber vo dir ahgfragt worde zu B+B z wechsle. Ich han ded scho gseh, das den d Welt scho direkt entschiede gsi wär und darum au ned gewechsled + direkt gluegt das 123 das BND so schnell wie möglich mit B+B wieder uflöst wird. Ich han den de Dre4m und de Gerard gfragt öb sie lust hend zum starte da vo de top 20 irgendwie 15 bi Camel und B+B sind. Die hend also mit Spätstart erst ahgfange wo die beide Site scho gstande sind. (21.07: R1 B+B 135k, R2 GoW 119k, R3 Camel 70k, R4 123 67k). --> Wär zerst 272k vs 119k gsi :giggle:

Ihr hend GoW mit fast doppelt so vill Pünkt usgangslag überrennt bevor mir richtig ihgstiege sind. Lueg doch mal Top 25 ah und überleg, dass Dre4m und Gerard ohni mich ned würded spiele und ihr mich ih Stamm ihglade hättet. ---> Gäb ja nurno B+B und Camel.

Stand jetzt isch AKD mit Camel punktemässig glich uf. B+B hend 1.3Mio meh als GoW (also 1.5 mal eusi Pünkt). Ich behaupte euche Punkte Vorsprung chund vor allem durs kuschle mit Camel sit ahfang und teils no mit eus. Mier versuched aktuell eifach irgendwie gege euchi Übermacht stand zhalte.

Es isch eifach en Fakt das ihr euch da versuecht hend ziemlich en eifachi Welt z mache und das bezeichne ich als " Kuschel-Lappen". Das isch halt eifach s schade ah .ch. Nach mim Comeback uf w53 (Non-PP) isches so gsi mit PE3 und Nature. Uf w59 hani versuecht mitemne No-Name Stamm RHTL gege Kuschel Lappe PB und spöter au Saufi geil z fighte, aber ded hed sich den de Stamm für diversi Ufnahme und BNDs entschiede wo d Welt eifach uninteressant gmacht hend.

Also eigentlich chönder mier ja danke, das ich versuche en einigermase ebewürdigi Gegesite z bilde und ufrechtzerhalte.

/robin
 

Anhänge

  • Kuschel123.PNG
    Kuschel123.PNG
    33 KB · Aufrufe: 22

Mc. Amaba

Knappe
Reaktionspunktzahl
54
Uf w59 hani versuecht mitemne No-Name Stamm RHTL gege Kuschel Lappe PB und spöter au Saufi geil z fighte, aber ded hed sich den de Stamm für diversi Ufnahme und BNDs entschiede wo d Welt eifach uninteressant gmacht hend.
/robin
Wenn du nid inaktiv wärsch gsi, hät mä nid via Uni müesse gwinne. Aber du und angeri hei eifach gar nüt gmacht und nume dür öpe 4-5 Lüt no ä Chance gah überhoupt öpis mit z'rede. Ohni d'Lüt vom Weste wärsch du gnadelos ungergange uf w59.
Drum hani die hie oh gfragt für mit mir z'spiele, wüui mau ha wöue luege öpd usert ä guete Start oh öpis chasch
Aber chasch ja izze mit dine Kollege zeige hie uf derä Welt. Punkte kämpfen nicht heissts doch immer so schön
 

Dre4mTe4m

Krieger
Reaktionspunktzahl
271
Wenn du nid inaktiv wärsch gsi, hät mä nid via Uni müesse gwinne. Aber du und angeri hei eifach gar nüt gmacht und nume dür öpe 4-5 Lüt no ä Chance gah überhoupt öpis mit z'rede. Ohni d'Lüt vom Weste wärsch du gnadelos ungergange uf w59.
Drum hani die hie oh gfragt für mit mir z'spiele, wüui mau ha wöue luege öpd usert ä guete Start oh öpis chasch
Aber chasch ja izze mit dine Kollege zeige hie uf derä Welt. Punkte kämpfen nicht heissts doch immer so schön

A gebot 2 vs 2 ihr 20% Dörfer me isch immer no da zeig doch mal was du chasch :smile: mit x3 Pünkt und Kuschle zgwünne chan sogar de Magi777 oder de Dejavu
 
Zuletzt bearbeitet:

Mc. Amaba

Knappe
Reaktionspunktzahl
54
A gebot 2 vs 2 ihr 20% Dörfer me isch immer no da zeig doch mal was du chasch :smile: mit x3 Pünkt und Kuschle zgwünne chan sogar de Magi777 oder de Dejavu
Auso frag Inno mau für nä Welt 2vs2 ah.. de bini sofort drbi, hie hesch no angeri Gägner, chasch di aber gärn bis zu mir füre adle :wink:
 

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
Alte lönd mi doch mal en doppelpost mache ?!?!?!?

ah hoi clood :smile: <3
 

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
Ok ich bin durch mit dem versuch nen doppelpost zu machen

Wird wohl nix mehr
 

Dre4mTe4m

Krieger
Reaktionspunktzahl
271
Download.jpg

Nimsy van hinten: nei mir traued üs ned 2 vs 2 chöntet ja no verlühre ohni 100 Accounts :geek:
 
Zuletzt bearbeitet:
Oben