Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

Nimsy van Hinden

Duplomat
Reaktionspunktzahl
331
Guet heschs wenigstens tschäggt :smile: bisch zwor blöd, aber immerhin kli schläuer as s verkohlte stückli Toastbrot :smile:
Ohhhh fraue versteher, ehre. hesch denn du scho amol umarmt? falls das i dim alter scho dörfsch :smile:

Hesch vorher mit Definition brellt, ez segmas doch bitte no wases vo kriegsflüchtling isch.

schatzi, du chunsch mir genau so dure wi en 12 jöhrige wo i CoD HS,FdM etc verteilt. ''Grosse schlitz im Inet, im rl kei wörtli vode Sch..Lippe :smile:


ih find di aber süess. Bisch en Süessmo<3
 
Reaktionspunktzahl
6
Haha genau schowieder probiert sich eine vo eu userede willer öpis dämmlichs gseit het:giggle:
Woher wetsch du mis alter wüsse?

Da wens gnau wüsse wotsch, stellsch dich aber wiedermal dumm ahne:giggle:

Kriegsflüchtlig:
jemand, der seine Heimat verlässt, weil dort Krieg herrscht
Wiemer bereits festgstellt hend hann ich dä Stamm gründet?
Also wär zurück it Heimat wohl passender:giggle:


Chumme mit dene Abchürzige nöd klar HS, FdM sött das au wieder öpis wie Heil und Ehre sie?
Wörter wie Niveau würd ich wenn ich du wer garnie erst is mull neh, chönnt di ja no öpper frögge was heisst, den stasch wieder dumm da.
 
Zuletzt bearbeitet:

Nimsy van Hinden

Duplomat
Reaktionspunktzahl
331
Also wär zurück it Heimat wohl passender:giggle:

zum die arme lüt um deff ahpumpe unds denn wieder verlah? hmmmm
bisch vo AKD gflüchtet zumra stamm wo mit üs kein krieg kah het dass me di zuestellt. Also hends en Kriegsflüchtling ufgnoh wills ned ene sin krieg gsi isch :wink:
negstmal chash ja au MVP oder JD frage, ha lust zum wieder en kriegserklärig z mache :smile:
 
Reaktionspunktzahl
6
Stimmt zwar nöd was du seisch aber wenn hüt Nacht besser schlafe chasch chömmers so stah lah:giggle: Eventuell bin ja au ich dä mit de Deff? Schomal ah das denkt?
Wen mal d unterstüzerbashis ahluege würsch chemtsch au selber druf und ich müsst mich nöd immer wiederhohle.
 

no u

Gottköngi
Reaktionspunktzahl
1.130
Scho bewusst das ihr das nöd verstönd da hesch no definition:

Eine Person mit Gottkomplex kann sich beispielsweise weigern, die Möglichkeit ihres Irrtums oder Versagens zuzulassen oder zuzugeben, sogar angesichts unwiderlegbarer Beweise, unlösbarer Probleme oder unmöglicher Aufgaben.
es gibt nu eine gottkönig!!
 

-Keiko

Supporter
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
187
Neue Spieler? Haha schwachkopf? Weremer wieder bim Gottkomplex ahcho.

1. Wer lese kann ist klar im Vorteil, das isch eh definition keis Zitat du Fläsche. Über Fraue lahn ich mir vo dir garnüt sege wirsch garantiert nonie eini Nackt gseh ha so wie du redsch. Brudi ehre hail, bitte bi so wörter zieht jedi frau de Keuschheitsgürtel ah. :laugh:

2. Das du de Unterschied zwüsched eme Zitat undere definition nöd weisch isch mir vo ahfang ah klar gsi... Muss mer dir alles zersch no erchläre damits verstasch?

Ich mag dich nöd. Überleg selber meh.
Ehre
Hail Captain
 
Oben