Aktuelle Geschehnisse Welt 57

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Jooo, Ich seh nur PPs die springen, kein Können :* hehe

Absolut. Nur dir löht so viel PPs la lige hahah guet sis nid di Eigete geu Pferdi:giggle: Aber dr Roman isch scho immer z 'Oberschd gsi ir Startphase. Schad laht er eif so Gschöpf wie di i Acc ine wo Müettere mues beleidige. D Ehre steit bi dir richtig gross ufder Stirn. Da vermissi richtig dr Dave i dem Yakku acc. De wär wenigstens Manns genug sich für so Züg z entschuldige.
 
Zuletzt bearbeitet:

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
Absolut. Nur dir löht so viel PPs la lige hahah guet sis nid di Eigete geu Pferdi:giggle: Aber dr Roman isch scho immer z 'Oberschd gsi ir Startphase. Schad laht er eif so Gschöpf wie di i Acc ine wo Müettere mues beleidige. D Ehre steit bi dir richtig gross ufder Stirn. Da vermissi richtig dr Dave i dem Yakku acc. De wär wenigstens Manns genug sich für so Züg z entschuldige.

deff lieber mal dini tote jungs bevor du do rede schwingsch, du lappe
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
ach Elio ach... schoweder laberisch vo Sache wo eifach ke Ahnig hesch, schiint es Hobby vo der zsi he?

bsorg der doch no chli Deff und save di Arsch während dini Stammeskollege pflückt werdet
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Jaajaa... gloub dir heit oh Deff ahgforderet vo eune 4 Bimbopartnerstämm weg some "Lappe" wie mir..
Aber düet ruhig nume wieder gross umehalse:giggle: Das machet dir super
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
4 Stämm simmer wo zäme gestartet sind, das stimmt. Aber Elio, was isch mer de zu Ohre cho, ihr hend wie es usgseht au paar Stämm mobilisiert wo eu deffed?:giggle: und ich chan dir garantiere dass mini Deff usschliesslich Yakuzza Deff und e Teil Boys Deff gsi esch. Und no e gewaltige Unterschied, mir sind ned die wo gester 2 Bude verlore hend. Eusi Strategie schient wohl doch ufzgah...
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Jaa u mir sind ned die wo zu dem Zitpunkt vo de Welt scho mit 4-5 Bude umerennet und immerno 3-4 Ags parat stah hei. Das isch oh e grosse Unterschied.
So würdi ja no viu meh Weute gwinne weni so würd pushe. Aber gloub mich gseht mer Afangs Welt nie i de Top 20:giggle:
Das hani nid nötig u definitiv nachher ner nid no so wie dir im Profil ga z prahle demit. E soo hätti oh ke Gegner Machet wasder weit, ich gönn euch das, fallses en guete Gegnerstamm im Lategame wird geh gsehtmer euch glich wieder falle, i freu mi scho..
 
Zuletzt bearbeitet:

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Elio mol e Frog, welli non PP Welt (und mit dem mein ich etz mal nur die erweiterte Features wie PP Depot, Bauzite reduziere usw) hesch du scho gwonne?
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Eue nume Classic 2..

I bruche haut eif e flissige Acc Manager wo für mi ufbout, da i meistens allei im Acc bi u ke Zyt für so 24/7 Seich ha.. da spili drum no gern die PP Feature-Weuteli.
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Alles klar. Gratz zu Classic 2, einzig Weltsieg wo ech chan ernst neh und dir au wirklich dezue gratuliere (ps. zweifle dass du bi Zoo gspielt hesch:giggle:)

Ha vorig gemäss dim Profil nachgelegt, alle andere Welte sind voll PP Welte gsi, mit Depot und all dem Brunz.

Etz ganz ehrlich Elio, ohni hate:
Eschs ned sehr lächerlich dass genau DU oder halt Spieler wo bis anhin no nie was anders hend chönne gwünne ussrt PP Pusher Welte mich, bzw eusi Lüt azficke wo dazumal genau en Premiumaccount kennt hend, und sogar de erst ab 1Mio Pkt gnutzt hend?

Zerst fickt mer eus ah, mir würe brüelle weg de PP Welte, etz nutze mir die Settings, und werde wieder agflamed? Rly? Du darfsch gern selber entscheide wie viel PP's du investiersch und welli Räng du im Ufbau bsetzisch, ich ha mich entscheide die Welt sämtlichi Vorteil verwende wo mir drecks Inno halt abietet. Aber hör bitte uf brüelle, mir hend non PP Welte gwunne, und uf 57 simmer au nur just for fun debi, sette mer au die Welt ned gwünne, de eschs imfall jedem vo eus sowas vo egal, ich pushe wenigstens ned 50 Barbaredörfer innerhalb vo 24h vo 100 pkt uf 3k und i weitere 24h uf 6-7k :wink: So snackt mer sich halt au Weltsieg. Denk mol öber das noche wo ech etz da gschriebe ha.
 
Zuletzt bearbeitet:

Deleted User - 1197541

Gast
elio dr gangster!

1. zersch mit 8 nasene bewusst zum yaku acc porte
2. sech wiene pussy vo 4 externe stämm lah deffe
3. säuber nume uf de pp server ungerwägs gsi und flamet drbi angeri wo pushe
4. und itz bhouptisch no du heigsch bi zoo uf chc2 klickt?

kolleg du hesch e realitätsverluscht par excellence, ja i gseh btw wie viu server du gwunne hesch uf dim profiu, bisch richtig krasse siech. wie ferdi gd gseit het, si aues pusher server wo nach paar mönet verbi si. drum chratzts eich niemer aber yo. aussagekraft tendiert gegen null.

aber hey merci für die haubwägs guete budene wo dir füre yaku ufbouet, chöit se süsch gärn no witer pushe. und chli deff prodde für gueti offbashs, da seit natürlech ou niemer nei. dini deff wird irgendeinisch ou no wägboxet, chasch ja süsch jede anger stamm ufem server ouno grad afrage ober 100 dual für di zämechratzt, vilech häufe dir ja es paar us mitleid (weme di username aluegt hätti ds ämu ou safe)

aber was mi eifach am meischte verwirrt: dass du hie und ou i angerne chats eifach hemmigslos am lüge bisch. das fingi scho rächt dreist vo dir. du laberisch bullshit übere clood, du laberisch bullshit übere ferdi - du laberisch sogar bullshit über di säuber. was wosch hie eigentlech erreiche? meinsch mir si so blöd u irgendöpper chouft dir dä schäiss ab?
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Vilech oh classic 3. Weis doch oh nümm, haut nüt relevants:giggle: dert wo eif Brazzers Gegner gsi isch..
 
Zuletzt bearbeitet:

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
allright. Du besch bi Strohhut gsi. De Acc weisch natürlich au ned denki oder? Aber sowit ich weiss, isch doch uf Classic 3 genau e riese Masseallianz de Siegesgrund gsi oder ned?:giggle:

Lueg, de ganz Beef da hed gstartet will du i irgendwelchne Chats umelügsch du heigsch de Clood ame zoge uf Classicwelte usw. Und dass de no behauptisch ich heig das verzellt obwohl ech zu dem Zitpunkt nedmal meh i dem Chat gsi bi wenni mi ned ganz tüsche. Du lügsch eifach Elio, das esch de springendi Punkt. Ond de zieht eif ned Kolleg
 

Deleted User - 1197541

Gast
ach ja, dert wo 6 stämm gäge brzzrs hei müesse zämeschaffe damit si was grisse hei, gueti zite
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Hahah was isch mit euch Buebe los?

I bi eifach de wo euch anschinend ungerhautet, so das dir irgendöper zum hasse heit, ig seuber nimes recht glasse, bis uf ds Nuttesohn vom Ferdi, dafür sött me dich and Wand stelle. Aber süsch fingi di eig recht easy:giggle: Die Babas hend grad mal Spicher 25-30 paar chürzige becho, u süsch imfau gar nüt hahahh. FERDIII du Siech, elende Stalker :roflmao:

@Goat. Es seit ja scho gnue über die Weut us das du das aues weisch.. :roflmao: und ig bettle doch nid, die Deff isch wohl oder übel ganz freiwiliig zu mir gwanderet eines Tages. Jede wo mi kennt oder mau mit mir gspiut het, i bi so guet wi dr Letscht wo nach deff jammeret usser i ha e geili Bude im Safe vom Gegner woni schneu AH mues pushe :roflmao:.

Chillets mau chli meh und nähmet das Ganze doch chli weniger Ernscht.
Irgendeine mues euch doch eifach sege das dir nid aui uf de Thron ufeghöret wo dir euch anestellet. Süsch het sich ja niemer drfür, bzw es isch aune wo würkli bscheid über eu wüsset eifach z blöd da öpis wöue z schribe weg genau so Antworte wo dir vo euch gebet.
Hie Ehre, hie Boss hie Kings hie leckschmirsonschtwo. I finde das alles eifach lächerlich und stelles haut eifach oh so dar, so wie ihr mich oh so darstellet. Die wo mi oh wei kenne ohni mi wölle lächerlich z mache wüsse was u wiviu i cha weni d Zyt derfür ha, da spile d PPs überhoupt ke Roue:giggle:
 
Zuletzt bearbeitet:
Oben