Aktuelle Geschehnisse Welt 57

Just a Tree

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Bevor ihr alli gege de Elio hate würi gern au mal was sege au wenn mi die Fehde 0 kratzt.
De Elio isch en korrekte Dude, de Elio chan DS spiele au wenn er luut eu "nur" Pusherserver gwunne het, da het überhaupt kei Ihfluss was früener gsi isch. I bi etz ehrlich zu eu allne, i ha siit ch1 uf dere Sprachversion zockt und sehr viil grobi Fights gha aber de wohl heftigsti Fight isch bi mir uf ch40 (en PP-Pushserver) gsi. Mi Acc het damals gege en Acc namens -Activ. zockt, da sind wuchelangi Fights zu jedere Uhrzyyt ah de Tagesordnig gsi. I glaub i und mi Accpartner sind na nie so gforderet gsi wie dete und i ha wahrlich viil gseh.(Masters, und diversi Sprachversione bi Classics, damals woni na Zyyt gha ha für de Scheiss) En PP-Pushserver isch am Ahfang zimli eisitig, das stimmt, de wo am meiste inehaut de staht zoberst. Aber im Lategame mache PPs fast nix meh us, i ha eu da es "prominents" Biispiel wo sich maci-999 nennt, de het immer am Ahfang greglet und sobald ums Fighte gange isch, isch er undergange. Logisch hesch du dur die ganze PPs anderi Fights aber das machts nid liechter als früener. Was ich aber eigentli wott sage isch, dases nöd eifach besser isch früener Welte gwunne zha. Logisch sehnd mir das alli so, i sege au immer Weltesieg nach ch16 zelle nem, aber es isch überhaupt kei Grund eh Leistig vome Serversieg z minimiere...simmer ehrlich, au früener hend die Lüüt Welte gwunne wo am meiste Durchhaltewille gha hend. Das bruchsch au hüt na und sehr viil Accs hend das nid, ihgschlosse ich, wenns kei Fights meh git de löschi de Acc lieber als na es halbs Jahr Moralliche ufzadle.

Just some Quotes zum Nahdenke, bi raus und kei Bock uf Reflames, ha eu doch alli lieb aber mengma übertriebet die Oldschool - Gedanke eifach...das Game het sich stark veränderet und überhaupt nid zum Bessere, es isch etz eifach eso, lerne mer demit zlebe oder mer lönds eifach bliibe...
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Ehre Sven, settsch glich zu eus wechsle und Yolo snitche :-D

Unehre maci-999, riese Lauch

Elio, ad Wand stelle esch aber ned grad politisch Korrekt... Unehre
 
Zuletzt bearbeitet:

Deleted User - 1197541

Gast
keh stress, i säge nid dass öpper keh skill hätt oder so. es geit eifach drum dass hingerem rügge vo angerne gloge wird, und das geit eifach nid.

und zb i ha denn uf ch12 ou 2.5 jahr lang e full front acc zockt bis mer dr serversieg fix ir täsche hei gha, angeri lüt hie hei sech uf ch2 jahrelang bechriegt, das si haut scho eifach angeri dimensione aus me hüt atrifft. das zvergliche isch sehr schwierig.

und hey dank corona si sehr viu oldfags wieder am start, chille zäme u labere chli über die auti zit. aso i fiires scho hert au die näme wieder zläse. wäm ds suur ufstösst, däm chani leider nid häufe. ersch rächt nid, wener konstant lügt.
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Ehre Sven, settsch glich zu eus wechsle und Yolo snitche :-D

Unehre maci-999, riese Lauch

Elio, ad Wand stelle esch aber ned grad politisch Korrekt... Unehre
Jaa hoppla, entschoudigung ad Augemeinheit, demfall haut tagelang mitem Skischueh in Chopf stüpfe.
Wär eh no viu besser:giggle:
 
Zuletzt bearbeitet:

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
I ha mau e schüchi Frag, wele vo euch "Legendene" het eig de Gengar gspilt, uf irgendere Classic als Pokemon. Öppe den ha i ahgfange mit Stämme und de isch mir als Einzige blibe:giggle:
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Ich bi bi dere Frog out, erfahre jede Tag ufs neue dassi irgendwo imne Stamm mitgwirkt han schins... böse Acc Hüpfer, schlimmer als hür :roflmao:
 

Narfus

Community-Management
Stämme Team
Moderator
Reaktionspunktzahl
1.197
Chönnt sii das ig Gengar bi gsii, bi mir nüm ganz sicher..
 

Apo.

Knappe
Reaktionspunktzahl
13
Phu, ist das Premiumzeugs unnötig. Ich wäre daher mal wieder für eine Classic. :tongue:
 

Yan.

Krieger
Reaktionspunktzahl
90
I ha mau e schüchi Frag, wele vo euch "Legendene" het eig de Gengar gspilt, uf irgendere Classic als Pokemon. Öppe den ha i ahgfange mit Stämme und de isch mir als Einzige blibe:giggle:
Chönnt sii das ig Gengar bi gsii, bi mir nüm ganz sicher..

hemmer zeme gspielt? ich glaub ich bi gengar gsi sowiet ich mich cha errinere, isch scho zu lang her, es cha au guet sie dasmer zeme gspielt hend nach dere w20 sach haha, aber glaub ha mitem joshi und namal eper gstartet (vlt du?) gstartet :giggle:
 

Narfus

Community-Management
Stämme Team
Moderator
Reaktionspunktzahl
1.197
guet möglich i ha oft mit joshi zockt, beste dude
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
Sven immer Respekt ka vo dir aber intensive Kampf und de sowas wie ch40 Broooo !?

aber du weisch -.Mainstream Acc ftw!!
 

Narfus

Community-Management
Stämme Team
Moderator
Reaktionspunktzahl
1.197
De Weste isch hert am dominiere, Top 3 Spiler, Top 3 Stämm

Ehre Westen
 

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
ha ghört norde wird vomene spieler namens qrange kontroliert
 

Deleted User - 1199286

Gast
ha ghört norde wird vomene spieler namens qrange kontroliert

Vollig unter Kontrolle.. Immerhin ershd dr Norde, bald kontrolliert de die ganzi Welt und mittelfristig komplett ds.ch. :confused:

Edit: Stellt euch mal vor es wäre wirklich Orange.. :biggrin: Dann hätte ich vielleicht Angst um Legende..:giggle:
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Oben