Zürcher?

DeletedUser1154

Gast
ganz hart 9k sind so huere viel :biggrin:
aber ich glaub mehr als züri >.<



stimmt er hed jo nur im winter vertrag verlängeret :eek:
jedes johr biete verein für ihn was au e zeiche sinnere stärki isch

challandes: unbekannts schwein :smile:
fringer: no comment:rolleyes:



wenn lernends ihr endlich eh fan muess nid umbedingt an alli spiel go, und isch denn immer nonig umbedingt eh modefan :wink:
und am zitat kenn ich kei erklärig zum modefan oder hesch du nur fründe im stadion :eek:
san galle :eek: will die wieder seh in de super leauqe denn rede mir drüber :rolleyes:

und gross wird aktzeptiert in basel und nid verschlage nur will er schneller woanders will sie :eek:
Das isch mir au klar, aber i dem Zitat seid er indirekt dass er s Spiel im Stadion und d Kurve scheisse findet.
 

DeletedUser

Gast
irgendsonen Hobbyfan schrieb:
ganz hart 9k sind so huere viel
aber ich glaub mehr als züri >.<

Nei. Und usserdem hani lieber es halbleers Stadion als eis bsetzt mit so Hobbyfan à la Guinnes und Clood.

De Wert vonere Fankurve zeigt sich sowieso nöd dihei sondern uswärts... Remember 2'000 Zürcher z'Vaduz.

de glich Hobbyfan nomal schrieb:
stimmt er hed jo nur im winter vertrag verlängeret :eek:
jedes johr biete verein für ihn was au e zeiche sinnere stärki isch

challandes: unbekannts schwein
fringer: no comment

Ich han nie xeit dä Gross isch schwach. Er laht nur voll beknackte schiedsrichterbevorzugte Pussy-Fuessball schpiele und isch bide Fans unbeliebt, vor allem s'2. isch en Fakt.

De Challandes isch wenigschtens ned sone emotionslosi Koksnase à la Gross, en geile Siech halt :biggrin: Und du kennsch en ja, so unbekannt chaner also nöd si...

De Fringer isch mer egal.

de glich Hobbyfan nomal schrieb:
wenn lernends ihr endlich eh fan muess nid umbedingt an alli spiel go, und isch denn immer nonig umbedingt eh modefan
und am zitat kenn ich kei erklärig zum modefan oder hesch du nur fründe im stadion :eek:
san galle :eek: will die wieder seh in de super leauqe denn rede mir drüber
Mini Meinig:

Modefan = Wechselt je nach Erfolg vode Mannschaft d'Kurve
Hobbyfan = Gaht ab und zu mal anen Match (Eusi beide Bisler)
Fan = Gaht a jede Match, egal ob uswärts oder dihei, luegt de Cup-Final nöd dihei mitem Mami vorem Fernseh, sondern schtaht mitem Mami zäme ide Kurve. :wink:

GUINNES, am Joel siis Zitat seit alles.
 

DeletedUser1154

Gast
Was nöchst Saison?! vergiss das!
No die Saison, und zwar dass de FCL d Barrage gwünnt und de Ligaerhalt schafft!

Gratz an Züri!
 

DeletedUser

Gast
ou was füre geili nacht! bin zwar andersch müäd aber da muni edz dure :biggrin:
 
Oben