Scheiss Barbaren Deffer

DeletedUser

Gast
ich finds auch lustig, ihr wollt doch immer alle bashen...also was gibts zu meckern

wenn die farm ständig leer is kann ichs schon verstehen das man mal nen paar mann reinstellt
 

DeletedUser

Gast
es gehört zum spiel?
sorry aber jeder amateur kann in der noobschutzphase die babas zu stellen, im end effect bringt keinem was, weil es beiden parteien schadet, meiner meinung sind das einfach neider die den *grösseren accs* nicht anders schaden können, wer sowas macht ist in meinen augen ein fail :icon_wink:

http://ch11.staemme.ch/public_report/87ea9179d6fbba8ab7263dce435b9caf

es braucht sogar 2 spieler :eek:


lol

solang man nur spyed und nich reinläuft passts doch:giggle:
 

DeletedUser4777

Gast
Einstellungen > Löschen > Pw eingeben > Ok

Ins forum gehen > Löschen lassen

Nicht mehr blicken lassen...
 

DeletedUser5033

Gast
nö kattas is prolike :O wer aber auf deff zockt, weil er off nich kann is nooblike :confused:

Katas ftw!


Was für ne Hohle aussage deff klicken ist noobstyle, wenn Du 1 hütte hast und dein feind und du deine off an dem anderen verballerst stehen bei ihm noch truppen aber deine sind alle und er kann ich adeln, wer ist den da der noob?

Oder Du bist so wie ich höre offer, mh dan wird es in deinem stamm sicher ein stammes deffer geben oder?
Demzufolge bezeichnest Du ein Stammesmitglied als noob.
wouw bei Dir möchte ich unbedingt in den stamm, da hat man ja freude beleidigt zu werden.
 

DeletedUser

Gast
Was für ne Hohle aussage deff klicken ist noobstyle, wenn Du 1 hütte hast und dein feind und du deine off an dem anderen verballerst stehen bei ihm noch truppen aber deine sind alle und er kann ich adeln, wer ist den da der noob?

Oder Du bist so wie ich höre offer, mh dan wird es in deinem stamm sicher ein stammes deffer geben oder?
Demzufolge bezeichnest Du ein Stammesmitglied als noob.
wouw bei Dir möchte ich unbedingt in den stamm, da hat man ja freude beleidigt zu werden.

lol :biggrin: desshalb hab ich die dickste off um deine boon deff zu klatschen :confused:
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

DeletedUser5131

Gast
Föimer jetzt afo schwizerdütsch rede? :biggrin:

BB Dörfer deffe esch noobig ond macht s ganze game kabot...

Weg dem höre nacher huere vöu uf ond de heissts nacher dases langwilig esch wöu e der Startphase alli weder ufhöre :S

P.S: Chöi d Mods schwizerdütsch? :biggrin:
 

DeletedUser

Gast
Föimer jetzt afo schwizerdütsch rede? :biggrin:

BB Dörfer deffe esch noobig ond macht s ganze game kabot...

Weg dem höre nacher huere vöu uf ond de heissts nacher dases langwilig esch wöu e der Startphase alli weder ufhöre :S

P.S: Chöi d Mods schwizerdütsch? :biggrin:

ja die mods chönne es oO lükl de siech isch e berner u die andere chöis as bitz
 

DeletedUser5033

Gast
Föimer jetzt afo schwizerdütsch rede? :biggrin:

BB Dörfer deffe esch noobig ond macht s ganze game kabot...

Weg dem höre nacher huere vöu uf ond de heissts nacher dases langwilig esch wöu e der Startphase alli weder ufhöre :S

P.S: Chöi d Mods schwizerdütsch? :biggrin:


Klar isches en seich wemmer tuet BB dörfli deffe.

Das gsehni dänk scho i aber was reget sich den alli so uf? es wird ja uf jedere wält gmacht bim afang.
Und wer hät den am afang so es grosses muul gha das sie alli klatschet etc.? diä müend sich den au nöd wunderä dases ihnä schwär gmacht wird.
 

DeletedUser

Gast
Klar isches en seich wemmer tuet BB dörfli deffe.

Das gsehni dänk scho i aber was reget sich den alli so uf? es wird ja uf jedere wält gmacht bim afang.
Und wer hät den am afang so es grosses muul gha das sie alli klatschet etc.? diä müend sich den au nöd wunderä dases ihnä schwär gmacht wird.

nei abre ned so extrem..ok gäge eis bb dörfli deffe sag i nüd..des guet..abre die ganze charte full deffe ..nei des isch huere noob like
 

DeletedUser5033

Gast
nei abre ned so extrem..ok gäge eis bb dörfli deffe sag i nüd..des guet..abre die ganze charte full deffe ..nei des isch huere noob like

Logisch isches en kack das sägi au gar nüt aber zum en gwüssä teil sinder sälber schuld.

Hettisch echli gwartet mit: Mir mached eu alli fertig, hettis sicher meh bb dörfli wo kei deff drinnä staht.

Mit dem händer müessä rächnä, drum verstahni das bruüelä nöd ganz.

So jetzt mueni lernä morn wieder happigi prüefig...
 

DeletedUser5131

Gast
gsehn eg ou so we der ama:giggle:

Vorallem wöu mer ned gseht wärs defft...das seit jo scho dases Feig esch :S
 
Oben