Aktuelle Geschehnisse auf Welt 60

Lachnummer

Knappe
Reaktionspunktzahl
11
in einer freundlichen geselschaft kickt man net um 2uhr orgens @stoned

oder so ka bist neuer peter ?

musst die looser dann kicken, wenn du online bist.
tagsüber muss ja geschlafen werden und der looser solls ja nicht sofort wahrnehmen, dass er nun stammeslos ist.

sind halt die ober pro accounts.
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
Ach Remo, wird mal gross und starch, mit dine Memes chasch mir nüt... ich ha dich nur det ane tah wod here ghörsch und liebend gern wettsch si, zu de Kuschler wo nüt alleini z Stand bringe. So wie die wo hie im Forum eine uf Babo mache, das hesch du ir Letschti nur all zu guet gförderet für det debi z si. Obmer da druf würkli cha stolz druf si weisch selber, ich selber, denke nicht.

Imagine me wartet immer no druf bis es dr elio mol ufere non premium welt versuecht.
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Imagine me wartet immer no druf bis es dr elio mol ufere non premium welt versuecht.

We du oh mau mit angerne Lüt und ohni Gratisbude spiusch ja eh gern. Aber gloub das wosch nid, süsch würsch ja plötzlech no verlüre so ohni Vorteile :wink:
Ohni die bisch nämlech ein Hauch von Nichts, wie i ghört ha, du Mittelklassespieler.
 
Zuletzt bearbeitet:

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Schad bisch du au eine vo dene worde remo wo am clood sin fistpunch festhaltet wie es 1.
De het eif langsam Falte becho, da gits nüt meh zum hebe oder witerfülle, das isch gstopft vo de " Legendene".
 
Zuletzt bearbeitet:

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
Schad bisch du au eine vo dene worde remo wo am clood sin fistpunch festhaltet wie es 1.
De het eif langsam Falte becho, da gits nüt meh zum hebe oder witerfülle, das isch gstopft vo de " Legendene".

Bro wie alt bist du eig 24/25? Ich bin 29 tu mal nicht so als wäre ich viel älter nur weil ich hier schon was erreicht habe bevor es dieser PP Schrott gab oder die Welten nicht Nummer > 30 waren. Meine Legenden sind leider die meisten im DS-Ruhestand paar sind wieder aufgetaucht aber die wenigsten sind noch im Forum diese neuartigen Entwicklungen Ingame und im Forum sucken zu fest.

Aber jo ich hab das Game jetzt wieder bisschen mehr als ein Jahr gespielt (seit August wieder .ch) und gefühlt überall gewonnen egal ob .de oder Spezialrunde, jetzt mach ich noch einen Freundschaftsdienst und danach überlass ich das Feld wieder dir du Oberpfeife dann kannst du wieder etwas gewinnen, im letzen Jahr bist du ja komischerweise ziemlich abgetaucht obwohl du es uns doch allen beweisen wolltest ...

aber jo geh weiter Leute um 2 Uhr kicken und PP Welten spielen du Lusche.
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Hahaha staaarch, endlech fahrsch ab aber usem öffi bitte oh de het sichs vilech endlich usgeehrt hie.
I freu mi, aber mich hets da oh nümme lang. Löhmer doch die ch la sterbe..

Ich ha gnueg Lüt zeigt und bewise dasi cha spile. Mitspiler und Gegner wüsses, das langet.
Ehre wem Ehre gebührt, am Remo drum nid, de würd zu jedere Tages- Nachtzyt wieder lehre flüge das muess nid zwingend am 2 si, bi dir gebts sogar no e Tritt i Arsch für ufe Weg, das du oh wieder din wohlwollend Spass hesch.
 

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
Ehre wem Ehre gebührt, am Remo drum nid, de würd zu jedere Tages- Nachtzyt wieder lehre flüge das muess nid zwingend am 2 si, bi dir gebts sogar no e Tritt i Arsch für ufe Weg, das du oh wieder din wohlwollend Spass hesch.
jo mi intressiert wenn so öpper wie du mi als unehre ihstufsch du hesch glaub uf 56 jede vo dine mates beleidigt ( negstmal würi die chäts lösche ;D )

im gegesatz zu dir staht clood zu sine lüt au wens verkacked oder mal was versaued und kickt sie ned usem stamm .:giggle:
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
jo mi intressiert wenn so öpper wie du mi als unehre ihstufsch du hesch glaub uf 56 jede vo dine mates beleidigt ( negstmal würi die chäts lösche ;D )

im gegesatz zu dir staht clood zu sine lüt au wens verkacked oder mal was versaued und kickt sie ned usem stamm .:giggle:


Sorry geu das i ebe nid immer mit de gliche mues spile für Erfolg z ha. Für mi isch jedi Welt e neui Welt mit neue Ziel, neue Fründe und neuem Glück. Gege alti Mates z spile macht sogar no um einiges meh Spass, endlich mal bizz Herusforderig.
De Einzig wo i jemaus kickt ha bisch du Oberschlufi gsi, will i vo Afang ah gseit ha, i wott da keis Gekuschle wie dir euch das gwahnet sit und du hesch jede Tropechopf wo grad kennt hesch wölle in Stamm hole. Irgendwenn ischs eifach besser gsi das du det ane gahsch wod here ghörsch, wieder ga kuschle mit de Muschle.
Darum hör uf jammere
 
Zuletzt bearbeitet:
Oben