Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

GmSxJackPot

Knappe
Reaktionspunktzahl
26
Ich habe nichts gegen Bashy, Dream. ich weiss die können klicken. und da störts mich auch ned wenn sie das Maul aufreissen - sei gegönnt :biggrin:

Aber du mein lieber @GmSxJackPot, hast weniger rechte das Maul auf zu reissen als feechen. Hab noch nie einen derart schlechten Spieler gesehen der irgendwie auf Punkte kommt. Ich will gar nicht wissen wieviele zehn tausende PP's du bereits investiert hast um doch nix reissen zu können. Bist die Ganze welt schon am Babas hoch ziehn und Intern adeln. Als wär das noch ned genug, sehe ich 0.0 wiederstand von dir besser gesagt von ganz GoW (zu bunkern mit deff kann jeder noob). Seit tagen bashen wir dir offs, ziehen truppen ausserhalb und dass weder geplant noch mit gross off. du lässt dir im save alle buden ziehen, da kommt ned mal ein readel, und wenn verlierst du immer trotz einem drittel der laufzeiten von uns mit dem AG:giggle:

Ganz ehrlich, die PPs die du investiert hast, hättest lieber Feechen gegeben die hätte bestimmt mehr gerissen als du:giggle:

Das macht mich schon traurig. Spielte bis anhin nie PP welten und hörte wegen diesen welten auch auf, dachte evt es habe sich ein bisschen geändert. Leider aber muss man zu sehen wie die grössten noobs hier welten siege holen ohne irgendwas zu können lol. Das macht die awards unnötiger als sies schon gewesen sind als sie eingeführt wurden:giggle:

Noch was zu deinem GoW profil. Nice findest es lustig dass ich ein baba geadelt hab :smile: sei dir gegönnt. wusste aber schon im vorhinein dass du zu blöd bist zu verstehen dass dies rein taktisch keinen sinn macht und nur dazu dient den AM an zu passen:giggle:

wie auch immer, lern spielen bevor du in irgeneiner Hinsicht das maul aufreisst :smile: wirst du aber nicht da ich weiss du denkst seist der geilste:giggle: glaub das ruhig in deiner Traumwelt :biggrin: mir egal :smile:

werde auf eine antwort von dir bestimmt ned reagieren, auf so noobs nochmals etwas zu schreiben ist mir zu dämlich :smile:

Seit eine wo sini budene gschenkt kriegt :laugh: luegsch allei bashpoints in de erste wuche ah :laugh: Vorallem z interne ufadle, das mer das ahängsch :laugh: was söll ich den mit dene spieler mache wo ufhöret noch de erste welle? Ich han mis bestmögliche gmacht und das bis zu schluss. Jetzt bin ich halt basht worde jo und? es isch vieles nit so gloffe wies het sölle aber ich krüch wenigstens nit ind arschlöcher vo anderne damit ich was erreiche kann so wie du

und ganz nebabie


55325_thumb
Mc. Amaba
phone.png
am 31.07. um 23:33 Uhr
nenei, aber machsches guet imfau, hei mr gseit :smile:


Ha glaub schu meh gmacht uf dere welt als du also shut the fuck up bitch. mini tod grossmuetter spielt besser Stämme als du, NOOB

Und sry kann nüt derfür dasich allei geg 2 Top Stämm kei chance han, aber du hetsch allei au kei chance geg mich :laugh:
 
Zuletzt bearbeitet:

WeedTooDank420

Krieger
Reaktionspunktzahl
131
Seit eine wo sini budene gschenkt kriegt :laugh: luegsch allei bashpoints in de erste wuche ah :laugh: Vorallem z interne ufadle, das mer das ahängsch :laugh: was söll ich den mit dene spieler mache wo ufhöret noch de erste welle? Ich han mis bestmögliche gmacht und das bis zu schluss. Jetzt bin ich halt basht worde jo und? es isch vieles nit so gloffe wies het sölle aber ich krüch wenigstens nit ind arschlöcher vo anderne damit ich was erreiche kann so wie du

und ganz nebabie


55325_thumb
Mc. Amaba
phone.png
am 31.07. um 23:33 Uhr
nenei, aber machsches guet imfau, hei mr gseit :smile:


Ha glaub schu meh gmacht uf dere welt als du also shut the fuck up bitch. mini tod grossmuetter spielt besser Stämme als du, NOOB

Und sry kann nüt derfür dasich allei geg 2 Top Stämm kei chance han, aber du hetsch allei au kei chance geg mich :laugh:
Unehre sini eignig grossmueter da mit inezieh
 

GmSxJackPot

Knappe
Reaktionspunktzahl
26
2021-07-31GmSxJackPotGoW2.+106,379+12+486,943+271,179+214,761

2021-07-31Nimsy van HindenCamel8.+65,185=10+166,340+76,444+76,757

Gsehsch @Nimsy van Hinden , 10 Dörfer gschenkt :laugh: musch nurumol ufs Datum luege.. Könnt ich mich hinder somene guete stamm verstecke, wär ich au guet in dine Auge? Hahah es isch sone witz :laugh: Grossi fressi im öffi aber nur will allne is arsch krüchsch :laugh: Ich kann wenigstens behaupte das ich öpis gmacht vowege nur pünkt kämpfed gell :wink: Han immerno meh Bashpoints wie du und das seit einiges :laugh:
 

SlAsH OnE

Knappe
Reaktionspunktzahl
20
Ja Stämm hend scho immer BNDs und Wings gha, s agiered ja all ähnlich drum verstahni das Gschiss nöd ganz ehrlichgseit...
 

xBaShyS

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Wenn du nid inaktiv wärsch gsi, hät mä nid via Uni müesse gwinne. Aber du und angeri hei eifach gar nüt gmacht und nume dür öpe 4-5 Lüt no ä Chance gah überhoupt öpis mit z'rede. Ohni d'Lüt vom Weste wärsch du gnadelos ungergange uf w59.

Zu w59: Ja ded hani Prioritäte mösse setzte. Aber bin ja den wieder zrug gsi, BROT hend ja ihri Big Aktion gmacht und kei Bude gholt. Hättet d UNI ja chöne pausiere, aber das sind halt d Weltsettings gsi (würdi niemerem empfehle zum spiele).

Ohni d'Lüt vom Weste wärsch du gnadelos ungergange uf w59.

Zum chli Fronte ischs Öffi ja da, aber trotzdem no comment :smile:


Drum hani die hie oh gfragt für mit mir z'spiele, wüui mau ha wöue luege öpd usert ä guete Start oh öpis chasch
Aber chasch ja izze mit dine Kollege zeige hie uf derä Welt. Punkte kämpfen nicht heissts doch immer so schön

Weis ned wo du frühner no gspielt hesch, 12 Jahre Dienstzit gsehni und Erfolg uf w57 und w59. Ich han no zu de guete alte Zite gspielt wo d Welte en ahständigi grössi gha hend. Sprich wo's midgame erst ahgfange hed wenn hie uf de 40er, 50er Welte d Welt scho lang entschiede isch. Glaube da mues ich niemertem meh öbis bewiese ;P
 

xBaShyS

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Ja Stämm hend scho immer BNDs und Wings gha, s agiered ja all ähnlich drum verstahni das Gschiss nöd ganz ehrlichgseit...

Klar ghöred BNDs und Wings zu Stämme. Nur heds frühner halt 20 Stämm geh wo all +/- 10% glich gross gsi sind und hend chönne mitrede. Jetzt gids halts amigs no 3-4 grossi. Wenn den de Rang 1 Stamm es BND mit R3 (Wing) und R4 hed, churz de R2 Stamm plätted und nacher no intern gfussled wird isches halt eifach Kuscheltour (So häts chönne usgseh, falls das BND zwüsche 123 und B+B blibe wär).
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
993
Weis ned wo du frühner no gspielt hesch, 12 Jahre Dienstzit gsehni und Erfolg uf w57 und w59. Ich han no zu de guete alte Zite gspielt wo d Welte en ahständigi grössi gha hend. Sprich wo's midgame erst ahgfange hed wenn hie uf de 40er, 50er Welte d Welt scho lang entschiede isch. Glaube da mues ich niemertem meh öbis bewiese ;P

Bevor du Amaba fragst wo er früher gespielt hat, darf ich dich fragen wo den du früher gespielt hast?
So wie du schreibst warst du ja damals anscheinend was :smile:

Interessiert mich dann doch recht.
Und ich hoffe innerlich du redest nicht von den Welten 20 - 40
 
Zuletzt bearbeitet:

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
2021-07-31GmSxJackPotGoW2.+106,379+12+486,943+271,179+214,761

2021-07-31Nimsy van HindenCamel8.+65,185=10+166,340+76,444+76,757

Gsehsch @Nimsy van Hinden , 10 Dörfer gschenkt :laugh: musch nurumol ufs Datum luege.. Könnt ich mich hinder somene guete stamm verstecke, wär ich au guet in dine Auge? Hahah es isch sone witz :laugh: Grossi fressi im öffi aber nur will allne is arsch krüchsch :laugh: Ich kann wenigstens behaupte das ich öpis gmacht vowege nur pünkt kämpfed gell :wink: Han immerno meh Bashpoints wie du und das seit einiges :laugh:
Hi brudi mir nix free gadled ha nur nubs wo hald ke truppe gha hend oder uswrts zoge hend do recht luck gha lut em acc chät
Einzigs mal wommer free hend welle adle hani 4 ags ih tot gschikt pov also türer als alles
 
Oben