Aktuelle Geschehnisse auf Welt 61

WeedTooDank420

Krieger
Reaktionspunktzahl
131
hahaha gad mal 30 accs :laugh: Sorry das seit scho alles :giggle:

Verstönd mi nöd falsch, eues starter Team isch besser weh euses gibi zue aber nödmal zu beginn sind 30 accs ume gsi wo öpis tauged:giggle:
De ganz Stamm Alone! sind mini RL Kolege wo nonie das Spiel gspiellt hend bis uf 1-2.

defür dass bi alone alles neui spieler sind bis uf 1-2 hets einigi dienstjahr
Wür sege vo de azahl spieler isch eher ca 30 (BB/Camel) gege ca 40 (GoW/123)
 
Reaktionspunktzahl
6
Zeu mau bitte eui Acc./die vo 123/welt und mvp zämä, sie meh aus 30.. :wink: Und heit ja sicher no paar angeri chlineri Stämm

123 isch erst mit eus gsi wos bi eus scho gloffe gsi isch. S bnd oder nap was au immer isch ja sogar no um 3 Täg verlängeret worde (kei ahnig wieso) nur damit ihr witer uf eusi Lüt chönd renne:giggle: Erklär das? Wo ich ihgstiege bin het GoW keis BND mit niemertem gha.
Hoffe ihr gsehnd Alone! nöd als gegner, paar devo sind mini RL Kolege hoffe ihr behandlet sie au als neuahfänger damit ihne spiel nöd gad wieder verleidet...
 

Nimsy van Hinden

Duplomat
Reaktionspunktzahl
331
Btw, Camel hed meh als d helfti wo kuhm erfahrig het und dazua hemmer au död 3-4 lüt wo eig s erst mol spieled bzw s erst mol gadled hend.

Euri usreda könnder gern under s kopfküssi legge, wenner damit besser chönd schlofe das gönni eu :smile: <3

PS: au wemmer unerfahrni lüt hed im stamm, lihts am SF die z pushe und mit z züche sowie die unmotivierte z ussortiere. Wenner das ned herebringed sinder selber schuld :smile: Mache isch s wort und ned zueluege und brüele :smile:
 
Reaktionspunktzahl
6
Btw, Camel hed meh als d helfti wo kuhm erfahrig het und dazua hemmer au död 3-4 lüt wo eig s erst mol spieled bzw s erst mol gadled hend.

Euri usreda könnder gern under s kopfküssi legge, wenner damit besser chönd schlofe das gönni eu :smile: <3

PS: au wemmer unerfahrni lüt hed im stamm, lihts am SF die z pushe und mit z züche sowie die unmotivierte z ussortiere. Wenner das ned herebringed sinder selber schuld :smile: Mache isch s wort und ned zueluege und brüele :smile:


Wemmer Apfel mit Bire verglicht chunt mer au zum Ziel :roflmao:

Alone! isch nie als Stamm ahglueggt worde wo ih dem "Krieg" mitspielt wieso söll ich den Lüt wo das Spiel nöd zu ihrem Lebe wend mache und eifach us spass spieled dezue zwinge. Ich glaub da stimmt öpis ah dinnere Denkwies nöd :thumbsdown:

Bi Alone! derf mer au spiele wenn mer nöd jedi minute im Stämme dine isch. Also camel jungs ihr hends ghört. Bewerbige werdet ahgnoh, dette wird aunöd ussortiert wie de Nimsy schön gseit het! Dabei sein ist alles wies so schön heisst :smile:
 

Nimsy van Hinden

Duplomat
Reaktionspunktzahl
331
Wemmer Apfel mit Bire verglicht chunt mer au zum Ziel :roflmao:

Alone! isch nie als Stamm ahglueggt worde wo ih dem "Krieg" mitspielt wieso söll ich den Lüt wo das Spiel nöd zu ihrem Lebe wend mache und eifach us spass spieled dezue zwinge. Ich glaub da stimmt öpis ah dinnere Denkwies nöd :thumbsdown:

Bi Alone! derf mer au spiele wenn mer nöd jedi minute im Stämme dine isch. Also camel jungs ihr hends ghört. Bewerbige werdet ahgnoh, dette wird aunöd ussortiert wie de Nimsy schön gseit het! Dabei sein ist alles wies so schön heisst :smile:

Ufff du machsch die welt zu dim läba?:giggle: LoL, br0 aso i spiel do mol nur zum spass. 0 Ahsprüch nu j4f us langwil klicke. hed schnell zeigt warumi recht kah ha dasi nie pp welte gspielt ha :biggrin:


ja bi üs PoB au ned. hend au nur nap mit dene. es git nur Camel und BB. thats it.

Die wo ez bi Camel sind glücklich. Wöred nie welle zu dreamer wi eu wechsle :smile: wenn du die bereits ussortierte unmotivierte willsch ha (sind scho dusse bevors krieg geh hed) denn nu zue :smile:


Finds süess wi Alone! willsch beschütze :smile: aber glaub die sind bi mir besser ufghobe ;P <3
 

Dre4mTe4m

Krieger
Reaktionspunktzahl
271
Die wo ez bi Camel sind glücklich. Wöred nie welle zu dreamer wi eu wechsle :smile: wenn du die bereits ussortierte unmotivierte willsch ha (sind scho dusse bevors krieg geh hed) denn nu zue :smile:

Bis da da ned al zu sicher wenn ich ihne chance würd ghe.
Aber mag kein kuschel sry
 

Nimsy van Hinden

Duplomat
Reaktionspunktzahl
331
Find eu süess :smile: mit eu macht flame spass <3
aberr konkreti richtigi antworte könder mer immer no ned geh :frown: i finds so schaad i will doch vo eu ''non kushler'' lerna :S
 
Zuletzt bearbeitet:

Dre4mTe4m

Krieger
Reaktionspunktzahl
271
Find eu süess :smile: mit eu macht flame spass <3
aberr konkreti richtigi antworte könder mer immer no ned geh :frown: i finds so schaad i will doch vo eu ''non kushler'' lerna :S

wie gseid has euch abotte 2 vs 2 ihr 20% me dörfer de lernsch am meiste aber glaube ned das du trausch :smile:
Musch eifach ischla na arangiremer das am schluss vo de Welt.
 
Zuletzt bearbeitet:
Reaktionspunktzahl
6
Ufff du machsch die welt zu dim läba?:giggle: LoL, br0 aso i spiel do mol nur zum spass. 0 Ahsprüch nu j4f us langwil klicke. hed schnell zeigt warumi recht kah ha dasi nie pp welte gspielt ha :biggrin:


ja bi üs PoB au ned. hend au nur nap mit dene. es git nur Camel und BB. thats it.

Die wo ez bi Camel sind glücklich. Wöred nie welle zu dreamer wi eu wechsle :smile: wenn du die bereits ussortierte unmotivierte willsch ha (sind scho dusse bevors krieg geh hed) denn nu zue :smile:


Finds süess wi Alone! willsch beschütze :smile: aber glaub die sind bi mir besser ufghobe ;P <3

Haha ja total zu mim Läbe han nüt meh anders ussert das. Eich han ich vo eu gredet, "PS: au wemmer unerfahrni lüt hed im stamm, lihts am SF die z pushe und mit z züche sowie die unmotivierte z ussortiere. Wenner das ned herebringed sinder selber schuld :smile: Mache isch s wort und ned zueluege und brüele :smile: " wieder am Ziel verbi gschosse nimsy :roflmao:

Das langet au scho vollkomme:giggle: Nechstmall mümmer au mit 60 Lüt starte den chömmer 30, wos nonig mine erwartige nah gnueg guet kenned, kicke und adle, dä kenni scho danke isch nüt für mich, moralisch. :giggle: Öbs uf dere Welt au so gsi isch sei dahin gestellt aber mer kents

Vo beschütze isch da nie d red gsi, hann dich nur chli welle beruhige wills da ihne als dritt person so usgseht als wered sie momentan eui grösst Feind*:wink:
 
Zuletzt bearbeitet:
Oben