Aktuelle Geschehnisse Welt 56

Deleted User - 1196090

Gast
stoned rent elei uf eu und pflückt eu :laugh:
Do muss ma etze scho echlie bir Wahrheit bliebe. Alleige trifft emol ned zue.
Abgseh vo de Spieler us euem Stamm, noch Spieler us zwei wietere Stämm.

Und so vowege plücke: 82 Offs und 163 Fakes/AGs mit Begleitschutz (und dass isch numme das, wass sich etze noch ahzeige loht, isch jo gwüss noch meh) um mich lediglich um 10% (absolut echlie über 52k Pünkt, respektive 7 Dörfer) zreduziere isch minere Meinig nach eh ziemlich schwachi Leistieg und vo pflücke chan nicht dRed sie. Ich het ehrlich gseit meh erwartet, das bis Mittag alli mini West und Süddörfer weg sind, insbesondere da ich aufgrund persönlicher/gesundheitlicher Umstände der erste Welle ned han chenne reaktiv begegne und ihr 9 hochgradige Effektverstärker aktiviert gha hend. Stattdesse sind AGs mit lediglich 14 Pferdlie Begleitschutz cho.
Wenn ich denn noch die geopolitisch Situation vo euch bedenke, bi euch hengt ja der Arsch ar Sunne, chennd also Dörfer unde anne komplett leer rumme, ja denn gfindi die Leistieg, für das wie viel länger ihr spieled und vernetzter ihr sind enart entäuschend.

Also ich weiss ned, wie ich das :laugh: interpretiere muss, aber egal wie ichs probiere zinterpretiere, als Antwort chummi immer nur zu nem lol.
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Do muss ma etze scho echlie bir Wahrheit bliebe. Alleige trifft emol ned zue.
Abgseh vo de Spieler us euem Stamm, noch Spieler us zwei wietere Stämm.

Und so vowege plücke: 82 Offs und 163 Fakes/AGs mit Begleitschutz (und dass isch numme das, wass sich etze noch ahzeige loht, isch jo gwüss noch meh) um mich lediglich um 10% (absolut echlie über 52k Pünkt, respektive 7 Dörfer) zreduziere isch minere Meinig nach eh ziemlich schwachi Leistieg und vo pflücke chan nicht dRed sie. Ich het ehrlich gseit meh erwartet, das bis Mittag alli mini West und Süddörfer weg sind, insbesondere da ich aufgrund persönlicher/gesundheitlicher Umstände der erste Welle ned han chenne reaktiv begegne und ihr 9 hochgradige Effektverstärker aktiviert gha hend. Stattdesse sind AGs mit lediglich 14 Pferdlie Begleitschutz cho.
Wenn ich denn noch die geopolitisch Situation vo euch bedenke, bi euch hengt ja der Arsch ar Sunne, chennd also Dörfer unde anne komplett leer rumme, ja denn gfindi die Leistieg, für das wie viel länger ihr spieled und vernetzter ihr sind enart entäuschend.

Also ich weiss ned, wie ich das :laugh: interpretiere muss, aber egal wie ichs probiere zinterpretiere, als Antwort chummi immer nur zu nem lol.


Das si alles mini Offs gsi du Superheld mit de lange Texte. U jaa 516k Tages-Offbash miteme Solorun gege GoW findi eig ganz akzeptabel, oh we das mitem adle im 1. Run no nid so klappt het. Guet baue mini Offs um einiges schneller uf wie euchi Deffs. Euch hau ich schono ganz weg wart nume ab:giggle: Und jaa, ich seg jz mal nit das du dich bi eus beworbe hesch will din Stamm nüt ufd Reihe bringt, ou hoppla, doch passiert...
 

Deleted User - 1196090

Gast
Das si alles mini Offs gsi
Eben, wie gseit, das sind ned alles dini Offs gsie. Wenn im Bricht statt dim Nick de Nick vo eppert anderem ussen Stamm Raven stoht, dann isch das seine und nicht deine Off. (Erklärvideo zu de Possessive:
)
Entweder hend ihr im Stamm dine so ne "schlechte Absprache", als dass "durch Zufall" am gleiche Tag andere aus deinem Stamm eine ahgriffed oder aber du lügsch wie der orange Troll von Überseh.

U jaa 516k Tages-Offbash miteme Solorun gege GoW findi eig ganz akzeptabel
Wie gseit, wenn de Pfüdle ar Sunne stoht, ja dann goht das. Ich chann mer mittlerweile zwar auch denken, wie es zu der geopolitisch Vorteilhaften Lage eures Stammes kam. Vor Intrigen, Spionen, Saboteueren und Verrat habt ihr ja ja keine Scheu. - Man kann erstaunlich vieles mit dsReal rekonstruieren, wenn man ein Händchen für Daten hat.

oh we das mitem adle im 1. Run no nid so klappt het.
Also dafür dass eis vo dine AGs im Bereich von annähernd 50 ZS abzoge hat, wenni nach meiner persönlich Statistik gang, hanni 2/3 vo dine AGs gschrottet, vo de 29 wo ZS druckt hend, sind über 12 kalkuliert gsie, und bewusst ins leere grennt.
Also sVerb klappen (Synonym für glücken) in dem Kontext zverwende isch hart gewagt.

Guet baue mini Offs um einiges schneller uf wie euchi Deffs.
Die Erkenntnis des Jahrtausends... Sie trifft jedoch korrekterweise zu. Vor allem auch, wemme sich als Ranglisten Erster mit zwei anderen Stämmen absprechen muss, um gemeinsam ein Dauerfeuer aufrecht zu erhalten, ja da ist der Deffbau durchaus gehemmt.
Aber es mich in meiner Feststellung, dass Spiel wird durch Seilschaften und PPs gewonnen, nicht durch Können, Gechick und/oder ehrliches, taktisches Kalkül.

Euch hau ich schono ganz weg wart nume ab:giggle:
Alles andri wäri nach all de Intrigen und auch ziemlich enttäuschend. Also ich würds dir zutrauen, wären in meinem Account gleich viel Leute und PPs wie bei euch in den Accounts, auch damit zversagen, aber ich han im Moment eifach zwenig Zeit, sowie andri Verpflichtige, als dass ichs dir richtig schwermachen könnti.
Wenni aber bedenke, dass ich ufgrund vonem operative Ihgriff und entsprechende Medis im Schlaf 40 vo dine Offs vollständig kaputt bekommen habe (die wonni wach gsie bin hanni natürlich ned mitzählt, sind jo noch es Dutzend witerie) und dass obscho du teilwiis de direkt Anrainer zu mir bisch, willi für dies Seeleheil (in Abetracht dessen dass dich ab es paar hard facts zu Stroftate verleite lohsch) gar ned erst wüsse, wie das usgange wäri, wenni wach gsie wär.

Und jaa, ich seg jz mal nit das du dich bi eus beworbe hesch will din Stamm nüt ufd Reihe bringt, ou hoppla, doch passiert...
Naja, dazu ghört scho auch, dass die urspünglich Ahfrog (und da hanni dTelefonrechnieg suscht asse vertrauliche Beweis) vo eurer Siete gho isch.
Erst wo sich dIntrige abzeichnet het, hanni mich an euch gwändet, will zum dettige Zietpunkt het die Intrige mich noch zu andere Schlüss verleitet, bgzl. wem ich vertraue chan, und wem ned. Insofern mussi säge, sind eure Intrige gschickt ihgfädelt gsie.

In anbetracht der Tatsache, dassi erst siet dem Summer spiele, weisi halt noned, wer mit wem kuschelt und wer wo welchi Seilschafte hat. Isch bir Stammesführieg wohl auch eso gsie und so isches zu Fehlentscheid cho, ma hat eso de falsche Lüt de Arsch grettet.

du Superheld mit de lange Texte.
Ich befürchte zwor, dass da uf en Zirkelschluss usse lauft, aber vielleicht chas der ja eppert vorlese: https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/164141/1/20121489.pdf Es seit mitunter us, dass regelmässiges lese dieni Lesekompetenz (an der es scheinbar harpert, wenn du mini Antwort als lange Text bezeinisch) verbessert.

Naja, ussem Mund vo eppertem wo uf W55 als Stammesführer sin eigete Stamm gesnitcht hat; uf W56 sin Stamm verrate, sowie de Leute, wonner uf W55 als sin inner circle ghalte hat, en Seriefeuerstoss in Rucke gjagt hat, sind die Wort so an Zynismus überlade, wenns Zuckerguss wäri, würd dich dDiabetes-Gsellschaft go verklage.
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Jaa Narf es entspricht natürlech aus dr Wahrheit was de Clown da inne vrzellt.
Labersack blibt Labersack. Mini Offs si allei ufe AN602+ Stammesdeff grennt, gloub 5 Stk vilech no vom Draven uf en andere Spieler, mit andere Wort nid der Rede wert. Me gseht ade Unterstützer ah dem Tag wieviel Deff tatsächlech vo dir gstande isch bi mim 516k Bash. AGs bewusst ins Leere grennt so wi dini Chile wo gfalle isch und Reschdbash dehinder wie gratis duregrennt sind. Hahah
Wieder so e Liirisiech, spielt sit em Summer, het aues nur ufgadlet aber halset hie serigi Texte use. Das isch wie dini Erklärig zu dine Bashis wieso so wenig hesch. Müll..
Wer ke ahnig het sött besser eifach d Schnurre halte. Danke
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
U we i so e Aktion würd Abspreche und Aordne, würd alles am gliche Tag/ glichi Zyt drirenne. Die hend min offbash gseh ah dem Tag u si anschinend 1-2 Tag speter druf und hei vo mir profitiert. So vo wege chönne Akte lese du Genie
 
Zuletzt bearbeitet:

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
Also churz fassig

Mimimi 2 stämme seckled per zuefal uf gow

Stoned holt 550 k bashisch ah eim tag

An602 isch verletz gsi drum het elio paar bude gsnack

Stoned het an602 gsnitch da er sech bi eus beworbe het wil sin stamm larrys sind

An602 het bemerkt das er sehr viel text schribt und da zu viel für öffi esch

Remo der bre het w 55 gsnitch het w 56 gsnitch het welt 57 gsnicht ( jungs ihr wüsseds nanig ) remo liebt aber sin innere zirkel und wür die nie snitche
 
Zuletzt bearbeitet:

Deleted User - 1196090

Gast
Erstaunlich, de eine chann kei Texte lese, de ander chan ned zelle; beiden gemein: mit der Wahrheit hendses ned eso.

Wie gseit, dBashis sind nur uf de erste Blick beeindruckend. Mit ehre Usdehnieg wo doppelt so gross isch wie euse und nicht umsingelt vo anderne Stämm ischs keiKunst Offs us 35 Felder entfernte Dörfer zschicke. Und vo total 7 Kirchenstufe bi so vielne Offs lediglich ei einzeln Kirchsestufe klein zkriege und dann erst recht die, welche als Exklave geografisch benachteiligt liegt ist nunmal keine hohe Kunst, Erst recht nicht, wenn der Gegner schläft.

Aber ja, ausführliche Antwort kommt, sobald ich Zeit dazu finde, das oben sei fürs erste jetzt malso dahin gebrünzelt.
 
Oben