Aktuelle Geschehnisse Welt 57

Deleted User - 1197541

Gast
Shouts gehen raus an Sven aka Just a Treetard, welcher seine Main von 7k auf 2k runterpushte, als unsere AGs liefen. Bro es ist ok zu kassieren, aber dann nimms wie ein Mann und nicht wie ne Pussy :smile: Aber das wohl die Mentalität die vorherrscht wenn man mit solchem Abschaum wie Elio und Luca zusammenspielt, hat dich wohl voll ergriffen hm? Aber hey, hoffe für dich nur das Beste, und dass du schnell wieder über den Berg kommst hehe.

 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
„Ich will doch nume PPs Farme“... wenns kassiered gebeds genau die PPs us zum Bude abrisse :roflmao:

props an Elio, er hed sich wenigstens gwehrt
 

Just a Tree

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Hahaha ihr amüsiert mich. Like i said, only pps. Die Aktion hat mich 3k pps gekostet und mir nochmals ein paar Tage Zeit gegeben um PPs zu farmen, da ihr schon wieder auf dem Depot zuschlägt und der Kurs unter 100 war sind da instant 1.2k wieder reingekommen. Eifachi Milchbueberechnig mini Liebe. Das het sich meh als rendiert und ja, es isch low aber who cares? I sammle pps und kei Dörfer oder Bashis oder sus was, da isch de Move meh als verständlich. Nehmeds nöd zhert chinde, es isch nur es Spiel. Hettet ihr nachli gwartet hettet er d Bude for free chönne ha oder hetti nöd ufem Ferdi sis Wort vertraut wäre etz alli Offs weg. Ha nemli kei Standdeff ih minere Hütte gha will "mir würe nie uf dich laufe" Ussage gfalle sind. Also easy, ihr Lüüt wo nid zu ihrem Wort stönd und ih de Pisser wo eu etz abgfuckt het. Chani demit lebe und isch au nüt gege eu gsi, es gaht da rein ums Gschäft, ha eu tdm na lieb :smile:
 

c0bra

Offbashs only
Reaktionspunktzahl
114
aber bashis > pps :mad:
guet schiss uf deff bashis aber offbashis sind liebi <3
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Ech be ned so Fan vo dene grosse Text aber muss wohl selber au haha

fakt esch; ja, ha der gseid mer griffed di ned ah, sofern du eus ned agriffsch. Nachdem du gseid hesch du mischisch dich i die Gschicht ned dri wo mir geg Yolo hend. Und de machsch du was? Geg eus Deffe, sodass mir chlini Offs und AGs verlüred. Dänke spötistens denn hesch au du gwüsst dass mer uf dich laufe werdet :wink:

findes aber sehr cool, wie ihr zerst alli zu eus Portet hend und nochher ufzmol nur hend welle PP farme. Ond dass Bude abrisse dis guete Recht esch und legitim i dere Situation vom Verlüre esch eus allne klar. Dass mer das aber bi Lüt macht wo mer sit 10 Jahr und meh kennt und scho Welte und Accs zeme gspielt hed esch wiederrum low und zeigt mer dass das die einzig rechtig Entscheidig gsi esch, uf dich zlaufe. Vo wäge Bude free abgeh lol, das glaubsch selber ned :wink:

aber jo Sveni, red dir alles schön, mer cha halt ned jedi Welt gwünne. Yakuzza Acc hed sis Ziel erreicht, Yolo unschädlich mache. Job done, etz chömmers chille :roflmao:
 
Zuletzt bearbeitet:

Just a Tree

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Really Ferdi? Etz versuechsch es mit Falschussage? Bitte red du nöd alles schön.
Erstens hani nie gseit i deffe Yolo nid, i ha gseit d Fehde zwüsche dir und Elio interessiert mi nid und das isch ufs Öffi bezoge gsi.
Aber wemer scho bi "Fakt isch" sind, i ha 1 x gege eu defft und das isch am 27.11 gsi, i de nacht am 0.30 oder so wo de Wankan ufe Peter glaufe isch. Dini PN isch am 27.11 am 13.30 ahcho, du hesch gwüsst dass ich defft han, has dr ja au gseit gha :roflmao:...
De Rest chani so stah lah, i glaube de Sinn isch nid gsi eu d Bude mit Scheisspünkt adle zlah, de Sinn isch gsi eh möglichst tüüfi Moral zbecho und mi Speicher und Markt tdm uf Max zhalte zum die ganze gsparte Paket, und die wo de Event na wird gönne, usezhaue.
Du hesch recht, mer cha nid immer gwünne isch aber uf dere Welt au nie mi Ziil gsi, wenni het welle gwünne de hetti ganz sicher nid mit Deff gstartet :giggle:
 

no u

Gottköngi
Reaktionspunktzahl
1.130
Hahaha ihr amüsiert mich. Like i said, only pps. Die Aktion hat mich 3k pps gekostet und mir nochmals ein paar Tage Zeit gegeben um PPs zu farmen, da ihr schon wieder auf dem Depot zuschlägt und der Kurs unter 100 war sind da instant 1.2k wieder reingekommen. Eifachi Milchbueberechnig mini Liebe. Das het sich meh als rendiert und ja, es isch low aber who cares? I sammle pps und kei Dörfer oder Bashis oder sus was, da isch de Move meh als verständlich. Nehmeds nöd zhert chinde, es isch nur es Spiel. Hettet ihr nachli gwartet hettet er d Bude for free chönne ha oder hetti nöd ufem Ferdi sis Wort vertraut wäre etz alli Offs weg. Ha nemli kei Standdeff ih minere Hütte gha will "mir würe nie uf dich laufe" Ussage gfalle sind. Also easy, ihr Lüüt wo nid zu ihrem Wort stönd und ih de Pisser wo eu etz abgfuckt het. Chani demit lebe und isch au nüt gege eu gsi, es gaht da rein ums Gschäft, ha eu tdm na lieb :smile:
w0rd br0
 

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
geboide abrise für besseri moral isch scho chli under de gürtellinie :laugh: aber nur mini meinig :biggrin:
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Alles easy, er baut sini Bude ja bereits weder uf für eus. Hüt 200 pkt gmacht :tongue:
 

Deleted User - 1197036

Gast
Shouts gehen raus an Sven aka Just a Treetard, welcher seine Main von 7k auf 2k runterpushte, als unsere AGs liefen. Bro es ist ok zu kassieren, aber dann nimms wie ein Mann und nicht wie ne Pussy :smile: Aber das wohl die Mentalität die vorherrscht wenn man mit solchem Abschaum wie Elio und Luca zusammenspielt, hat dich wohl voll ergriffen hm? Aber hey, hoffe für dich nur das Beste, und dass du schnell wieder über den Berg kommst hehe.


Kassiere? Bro yaku het sini ganzi off gopferet und sis ag isch ned mal durecho lel
 

lao.

Besucher
Reaktionspunktzahl
1
Wer bin ich? ein niemand :biggrin: (damit ihr nicht fragen müsst :wink: )
Will nur mal im öffi bisschen flamen, auch wenns auf dem .de Server mehr spass macht.

Trozdem möchte ich da mal anmerken, dass Spione zu benutzen und dann noch Nachrichten faken, um ein Spion in einem Stamm zu halten, damit er nicht enttarnt wird auch unEhre ist.
 
Oben