Aktuelle Geschehnisse Welt 57

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Naja, wenn dir det oh so gstartet heit den klar nid, da löscht mer lieber vorher als sich drufabe ds Skillgeprahle wieder müesse ahzlose.

Nö, ke bock so z spile. Wenn di "Superstars" scho mit 30 Nase + starte mit dene Istellige.

Us mire Höhli? Jaja, da schaffis ab und zue use :biggrin:
Aber irgendöper mues euch ja sege das das Ganze eifach meh aus nur schwach isch wennder das so weit dürezieh:giggle:
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
Naja, wenn dir det oh so gstartet heit den klar nid, da löscht mer lieber vorher als sich drufabe ds Skillgeprahle wieder müesse ahzlose.

Hani nid grad vorher geschriebe das me premiumpush nid cha ernst neh aber die normale scho? Rot mol wie mir dört gstartet sind.

TNö, ke bock so z spile. Wenn di "Superstars" scho mit 30 Nase + starte mit dene Istellige.

Geil Ziel 1 vo dere Aktion isch erreicht. Jetzt pushi no Markt uf 25 und de chani mit Rang 1 lösche

Us mire Höhli? Jaja, da schaffis ab und zue use :biggrin:
Aber irgendöper mues euch ja sege das das Ganze eifach meh aus nur schwach isch wennder das so weit dürezieh:giggle:

Wüsse mir selber au aber ebe Spass(t) Welt, Spass(t) Projekt, Hauptsache Zyt vertriebe bis zu ernsthafte Welte

Tuet mir ufrichtig leid wenn mir din nächste weltsieg ufere krüppelwelt gstohle hend so wie de do Theater mach’s hätti die de wirklich viel bedütet: ;:frown:((
 
Zuletzt bearbeitet:

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Du bisch eh d Oberpfiffe mit de gröschde Fresse, i verstah iz endlech oh wieso, so viu Schwänz wie du muesch lulle mit dire Kuscheltaktik.
Ig wär da aso nid so stolz druf..

Ha nie vor gha die Weut z bespile sorry Cloodchen. Mit dine Blowksills muesch bi mir warte.
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
Du bisch eh d Oberpfiffe mit de gröschde Fresse, i verstah iz endlech oh wieso, so viu Schwänz wie du muesch lulle mit dire Kuscheltaktik.
Ig wär da aso nid so stolz druf..

Ha nie vor gha die Weut z bespile sorry Cloodchen. Mit dine Blowksills muesch bi mir warte.

->
Denkes eig ischs grundsätzlich überhaupt nid dim Alter entsprechend das Ganze hie..

... o/

Jetzt hesch es mir aber richtig geh mit dine Teenager Pausehof Flames !
Weisch was no eifacher isch als die Welte zgwünne? Dich möchtegern Held z verisse, du hesch weder gnueg Hintergrundwüsse, no Erfolg, no Skills zum mich nur halbwegs usefordere.

Ich ha mirs andersch überlegt, gang wieder in dini Whatsappchats und lästere dört mit dine Boys über mich denn duesch di immerhin nur intern blamiere und ich muess dich do nid vor allne Auge schickaniere.

Kei Angst .ch wird no länger ihri Brunz Welte bringe als mi Homeoffice goht, die nächsti toti Welt wird cho wo du dich denn wieder profiliere kasch, wenn die Grosse alli weg sind :eek: Für das ich dir egal bin hesch öbbe d Hälfte vo dine Biträg wege mir gmacht. Gangstarboy, hätt nid denkt das ich noch all denne Johr immerno so polarisier das hoffnigslosi Gstalte wie du ihre Tag mit mir fülled aber dankeee mach witer so, du belebsch s Forum au chli mit dim Kinderslang.
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Was de Clood probiert zsäge Elio, zums au für dich versändlech uszdrücke:

Du bisch en Huresohn.
 
Zuletzt bearbeitet:

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Was de Clood probiert zsäge Elio, zums au für dich versändlech uszdrücke:

Du bisch en Huresohn.

Was für e Ehremaa wo uf Müettere mues gah. Da gsehtme was für dich Familie isch du drecks Opfer, das zeigt nur was für e Albaner du bisch. Jedefalls kei Richtige. Eher e Missgeburt ohni Stolz und Ehre.
U mit dir hani oh nid mau vilech gschribe. Immerno, gang go Banane sammle du Aff u lah mi i Rueh.
 
Zuletzt bearbeitet:

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
992
Was für e Ehremaa wo uf Müettere mues gah. Da gsehtme was für dich Familie isch du drecks Opfer, das zeigt nur was für e Albaner du bisch. Jedefalls kei Richtige. Eher e Missgeburt ohni Stolz und Ehre.
U mit dir hani oh nid mau vilech gschribe. Immerno, gang go Banane sammle du Aff u lah mi i Rueh.

Mit wenn schriebsch denn du?
Will mit mir schriebsch au nid, will uf mini Kommentär gosch absolut null ih, du lisisch eifach die nächste Site im Buech „Flamen für idioten“ und hausch den dini wannabe coole Schwanzlutscher etc Sprüch use.

Und wenn dr Ferdi denn mol biz grober wird, keisch direkt wie eh aggressives Kleikind ins Loch. Und hausch nome wildes Geblubber use. Mach’s do Albaner und Familie Sprüch gelle Siech, ich frog dich nomol wer bisch du? Hesch keini 20 Biträg do ine und bisch sone peinlichi Nobodygstalt wo umetriggert

Du hesch Glück das so Lüt wie dr Sven sich mit dir umeschlönd, schus hättisch wohl au ingame viel weniger erreicht.

Jetzt heb de Latz und gniess di fucking Sunntig. Bi unserem erste Gefätze unter dr Wuche hesch di no tapfer gschlage aber das hütte isch eifach nur bodelose cringe.

Gib Rueh und hüül dich im Kopfküssi us aber nid do ihne, es kratzt kei Mensch was du verzapfsch.

ps. Das jetzt au mol biz Ghettoslang vo mir gsi will uf mini Inhaltlichi schändig vo dir antwotisch du chlini „pussy“ eh nid.

-
Liebi Griess vom Ferdi, er hätt gmeint ich sött dir Luftpumpe mol dr Wind us dr Segel ne.

Hajde
Clood und Ferdi
 
Zuletzt bearbeitet:

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Eue Mutters ganzer Stolz wenn er so e Satz uselaht im Öffi. I wür ender sege Muetter's Dümmscht. Das machtme eifach nid weme chli Ahstand het.

Ja Clood, i ha nie öpis bitreit zu dene viele Weltesiege, ha immer nume gwunne will dr Sveni mitgspilt het, geeenauu :biggrin: Ebe, jede weis wo mit mir oder gege mi gspiut het was u wiviu i cha, das lengt. Dini Bestätigung bruchi haut eifach nid. Darum löhmers doch eifach, bis die nonppweut chunt spili das spiel eh nümm:giggle:
 

xMiau

Krieger
Reaktionspunktzahl
275
Mimimimi wie er triggered

Hail Clood, hesch mi guet verträtte :roflmao:

Adios Brüellibueb
 
Oben