Zürcher?

DeletedUser5084

Gast
Im Kanton Zürich geboren, im Aargau aufgewachsen:wink:



Ich im Kanton Luzern aufgewachsen, in Luzern zur Schule, in Luzern geboren, in Luzern gekotzt, in Luzern eingekauft, in Luzern geweint, in Luzern Fussball gespielt, in Luzern gelebt.

Also, ein Waschechter Zürcher:giggle:
 

DeletedUser5084

Gast
SO, hüüt mues nor no xamax verlüre ond mer send ufem 7. Platzt!

Geil juhu
 

DeletedUser1154

Gast
huiuiui

wo sind denn gestr die ganze Sion-Modefans xsii? Im Cup wos no guet sind chund ganz Wallis cho luege & ide Meisterschaft wos abstiiged chunnd kei Hool/Ultra meh? Das isch echt low xsii. Ich han kei Fanspruch, kei Pyros oder suschd eppi xsee/ghört.
No öppis zum Fuessball(oder ebe ned Fuessball) wo Sion spielt: Man stönd ned eifach nur hindeiine, das ish kei Fuessball wo Spass macht! Aber da passed sie sich de Fans ah: FEIGE!

Jetzt cha üüs nüd ufhalte und mir ruumet s Fäld vu hiinde uuf. Platz 7 & 6 wir kommen!
 

DeletedUser5084

Gast
wenn den würde sie lugano schlo :mad:
Forca lugano (cha ke italienisch :roflmao:)



Lugano schlo? Niemals :biggrin:

Sion met erem scheiss fuessball chönd mer am ars** läcke.

Mannnnn, Joel du hesch rächt! Die Modefans send nömme cho:giggle:

Aber 25 lüüt hend sech afig gmäldet vo dene sionfans vo ufs fäld use send. Wenn sie sech ned mäldig, duet Polizei Belder is I-net stelle ond sie chömid brutal dra
 

DeletedUser

Gast
LuckeR muss ein scheiss gefühl sein jetzt doch noch auf dem 2. zu sein was? :biggrin:
Wenn me gege sion nur 2:2 macht muess me sich schäme -.-

und wo ist jetzt eures grosses gelaber von dem besseren fcz auf dem ersten :wink:

Clood, muss ein scheiss Gefühl sein, jetzt wieder auf dem 2. zu sein, was?

Wenn mann gegen Bellinzona zu Hause 1:1 spielt, muss man sich noch mehr schämen, als für ein 2:2 gegen Sion.

Wo ist jetzt dein grosses Gelaber von dem besseren FCB auf dem ersten?

There's nothing left to say...

P.S.: Das ganze kann aber natürlich schnell wieder ändern, wie Clood ja gestern Abend erfahren musste :biggrin:
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
ja isch eh scheiss gfühl. vorallem isch es eh scheiss gfühl wenn me abseits vo basel erfindet. wenn dr freistoss garkein gsi wär -.- wenn me nach 2 vo 4 minute abpfifft -.-

aber ja es git eh no e spiel FCZ vs FCB :o

und fcz gege yb wird au eh heisse :biggrin:
 

DeletedUser

Gast
ja isch eh scheiss gfühl. vorallem isch es eh scheiss gfühl wenn me abseits vo basel erfindet. wenn dr freistoss garkein gsi wär -.- wenn me nach 2 vo 4 minute abpfifft -.-

aber ja es git eh no e spiel FCZ vs FCB :o

und fcz gege yb wird au eh heisse :biggrin:

Wie xeit, d Meisterschaft isch nonig entschiide, aber am Schiri d'Schuld z'gäh isch auch chli schwach...

Und nur will de FCB au mit (teilwiis) viel Glück ide letschte Ziit eus het chönä schlah, heisst das no lang nüt. Denn das Spiel im Letzigrund wird sicher andersch als die bisherige...

Gege YB erwarti au nöd z'vill vo eusere Mannschaft, will nöd nachem Spiil enttüscht usem Stadion laufe...

Es bliibt uf jede Fall spannend - bis zum Schluss...
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
ich will ja au nid am schiri die schuld so geh sondern nur mitschuld. es het viel einzelni geh wie z. b. dr derdiyok die hend gspielt als würde sie bim vaduz unter vertrag sie -.-
ich denk am samstig sinder die führig wieder (vorerst) los :giggle:
aber ebe es wechslet jetzt sicher jedes spiel :roflmao:
 

DeletedUser5084

Gast
Wisst ihr, mir ist egal wer meitser wirds, haupsache YB nicht:giggle:
 

DeletedUser5084

Gast
Ou Joel, so scheisse das Lozärn gäge Bellinzona verlore hed :frown:
 

DeletedUser1154

Gast
Chunnd scho wieder am Samstig geg Aarau. Sion wird ned punkte, hend ja glaub geg FCB?
 
Oben