Zürcher?

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
euri kurve :eek:

sind hend die halbi stadt abgriegelt :eek:
scheiss bulle wege euch sone ufstand mache :tongue:
was isch das eig für eh trurige rauch gsi in dr 9 minute cha au 7ti gsi sie :giggle:

nana me weiss ja nid ob du wohgrheite sprichs usserdem was isch ah der aktion so toll was machs jetzt mit de schäl :eek:


usserdem züri wird nid gwünne au wenn sie minnere meinig vom pontenzial her sbessere team hend...cha leider nid goh :mad::frown:
 

DeletedUser1494

Gast
toll?
kä ahnig,da isch nur e ahregig gse zum thema.
de rauch?
kä ahnig, übelst wenig, vlt en schue voll:wink:

das werd secher interessant z zöri
 

DeletedUser1154

Gast
euri kurve :eek:

sind hend die halbi stadt abgriegelt :eek:
scheiss bulle wege euch sone ufstand mache :tongue:
was isch das eig für eh trurige rauch gsi in dr 9 minute cha au 7ti gsi sie :giggle:

nana me weiss ja nid ob du wohgrheite sprichs usserdem was isch ah der aktion so toll was machs jetzt mit de schäl :eek:


usserdem züri wird nid gwünne au wenn sie minnere meinig vom pontenzial her sbessere team hend...cha leider nid goh :mad::frown:
d bulle bruchts das ihr sicher hei chömid, glaubs mer :wink:
ob züri gwünnt oder ned (siew gwünned :biggrin:) chunnd ned drufaa weil Bisel sowieso ned Meister wird :wink:

Wir singen vorne,
Wir singen hinten,
die Scheiss Hoppers soll'n verschwinden.....
und so wiiter :biggrin:
 

DeletedUser1494

Gast
wer isch eigentli scho meh meister gse basel oder zöri?

wele verein het eigentli die meiste titel?
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

DeletedUser

Gast
euri kurve :eek:

sind hend die halbi stadt abgriegelt :eek:
scheiss bulle wege euch sone ufstand mache :tongue:
was isch das eig für eh trurige rauch gsi in dr 9 minute cha au 7ti gsi sie :giggle:

nana me weiss ja nid ob du wohgrheite sprichs usserdem was isch ah der aktion so toll was machs jetzt mit de schäl :eek:


usserdem züri wird nid gwünne au wenn sie minnere meinig vom pontenzial her sbessere team hend...cha leider nid goh :mad::frown:

clood wär no easygeil wenn eifach mal ruhig sie würdsch. D'Luzerner hend zwar ned vill Pyro/Rauch abglah, aber da DU wohl no gar nie öppis i die Richtig gmacht hesch und bim Cup-Halbfinal diheime vorem Fernseh ghocked statt im Stadion gschtande bisch, chamer dich nöd ganz ernscht näh mit Ussage wie "was isch das füren truurige Rauch xi".

usserdem züri wird nid gwünne au wenn sie minnere meinig vom pontenzial her sbessere team hend...cha leider nid goh :mad::frown:

OMG! Das isch wohl s'wichtigschte Spiel vode Saison. Aber warum han ich gwüsst dass du nöd uf Züri cho wirsch? Warum nur? :confused:

:wink:
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

DeletedUser5248

Gast
Also, morn wird's eif8 abartig geil =D
Züri gege Basel.
LOL, kei ahnig wieviel 1000 Bulle dete si werdet..
Baselfans münd vom HB bis zum Letzi laufe =D in begleitig vo SpezailHooligansBulle. x)

Morn wird züri meishter =D
 

DeletedUser

Gast
En Chopfschuss söttäd sich eher d'Basler Fans gäh, nach derä Aktion nachem Spiel :rolleyes:
 

DeletedUser5248

Gast
Läck mier, die huere**** söttet sich schemme -.-
Scheiss führwerk uf de b-block haue -.- und den piisets sich -.-
läck so eppis isch nur no feig -.-
 

DeletedUser1494

Gast
netts Polizei ufgebot, gse, trotz boykott

aber 1:1 scheiss schiri, scheis latte:evil:
 

DeletedUser5248

Gast
scheiss uf gc gege luzern :tongue:

de busaca isch wohl die schwuchtle in person.
isch mer scheiss egal obs es cl-final isch oder eh weltmeishterschaftsfinal
ich lueg niemhe es spiel vo dem.
so wie de pfifft isch nur no arm -.-
 

DeletedUser

Gast
De Thread isch jetzt offiziell en Fussball-Thread :biggrin::biggrin::biggrin:

Wie gseit, d'Basler sind es feigs huere scheiss Dreckspack wos nötig hend nacheme Sieg (!!!) Pyro i Zueschauer zwerfe.
 
Oben