Aktuelle Geschehnisse Welt 56

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
eh brudi.
Hab gehört du erzählst in Whatsappchats rum das du mich gezogen hast, Intressant!
Sag doch mal wo & wann das gewesen sein soll?

wüssste nicht das du nobody sowas erreicht hättest, gabs dich überhaupt schon auf den non-premiumwelten?

Weisch du eig was, i bi dir eig nid mau vilech irgend e Antwort schuldig. Aber als Brazzers hender verkackt, mit oder ohni dini Usrede, mir eig Scheissegal. Genau wie was du vo mir haltisch, ob Nobody oder nid. Wie gseit dini Spielqualitäte sind sowas vo 2002. Als chum mal vo dim hohe Ross obe abe, du bisch e Legende, hüt nix meh wert.
Und die wos nötig hend gah z rede, Schnauze tief, susch füehlt sich ds Clood no ernidriget, das wend mer doch ned! Und jetzt chum, gib dis "Legende Statement, oder hol dini Legendebrudis wieder als Hilf das du de King ufem Häfi bisch.
 
Zuletzt bearbeitet:

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
Weisch du eig was, i bi dir eig nid mau vilech irgend e Antwort schuldig.

True, mach dir kei Sorg ich weiss immer nonig wer du bisch.
Du hesch ihn dine Whatsapp Chat über mich scheisse verzellt, ich han in mine Stämme Chats gfrogt wer du bisch, hätt dich fast keine kennt :frown:

Aber als Brazzers hender verkackt, mit oder ohni dini Usrede, mir eig Scheissegal.

ah die dritte Classic, stimmt min einzige Fehlschlag aber wart do isch doch obis gsi... ->

So Ihr Bauern.
BRZZRS steht auf löschen.
Wir gratulieren der Allianz aus FC, HC, MH47, MH_47, Cosa und Nostra zum Sieg.
#KapputesDS
peach out.

sehsch ha sogar dini akündigti Usred parrat, aber isch glaub eh mega fette faire fight gsi, du hesch es mir jo richtig zeigt so
cl4 hanni den wieder locker gwunne, dini Uswirkige hend sich also in Grenze ghalte

Genau wie was du vo mir haltisch, ob Nobody oder nid.

wer bisch du?

Wie gseit dini Spielqualitäte sind sowas vo 2002. Als chum mal vo dim hohe Ross obe abe, du bisch e Legende, hüt nix meh wert.

Brudi, kasch mir was vo dine Qualitäte abgeh? weisch denn könne mir guet werde gege die starke graue spieler

und mini Qualitäte hend aktuell no für e nonpremiumweltsieg uf .de greicht, ich guete maa has sogar mit only app uf 3 mio punkt gschafft. Aber jä och bin sowas vo nüt me wert :confused:

Und die wos nötig hend gah z rede, Schnauze tief, susch füehlt sich ds Clood no ernidriget, das wend mer doch ned! Und jetzt chum, gib dis "Legende Statement, oder hol dini Legendebrudis wieder als Hilf das du de King ufem Häfi bisch.

Lüüt wo hindedurre scheiss über mich verzelle und den sich nerve wenn ichs erfahr das me Lüge verbreitet o/
und nei vo mim Legendestamm uf w2 spielt leider kein me :confused: weisch das öbbe das joor gsi wo du geboore bisch.
also erniedrige mol witer dini 200 Punkte Babas will mich schaffsch nid mal in dine fiechte Träum.

Habe fertig "Legende Statement"
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Hahah du bisch sooo lächerlech
Als hättsch du no nie grau gadlet für dich und dini Front z verdichte. (Kirchewelt)
Mueschs immer im Ganze ahluege alte Maa und ned die einzelne chline Details wo als Ussestehende ehh ned ersichtlich sind, vorallem wemer lieber umenörgelet als mitspilt. :wink:
Dini Legendefans hend dir jedefalls scho wieder d Eichle gstrichelet mit de Likes.
Und eig. nur weg dene hesch du so e Name susch wärsch nämli ds gliche Bombefuetter wie mini gadlete Babas.

Aber ja löhmers doch eifach. Für mich bisch du und dini Prahlerei en Witz, und das het sich mit dene Argumentatione vo dir definitiv ned gänderet.

NEUE Legende StoneD.? Ende
 
Zuletzt bearbeitet:

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
Hahah du bisch sooo lächerlech

jetzt droppsch die harte lyrische flames brudi.

Als hättsch du no nie grau gadlet für dich und dini Front z verdichte. (Kirchewelt)
Mueschs immer im Ganze ahluege alte Maa und ned die einzelne chline Details wo als Ussestehende ehh ned ersichtlich sind, vorallem wemer lieber umenörgelet als mitspilt. :wink:

hätte hätte fahredkette, hesch nid du agfange mit Spielqualitäe z "beurteile"?
immer wieder lustig, du startisch was... bechunsch es den um backe gschellt und machs de eh Rückzieher.

Ich cha gern au detailierter werde... du hesch 73 Dörfer, drvo sind 36 Babas (die meiste unter 500pkt), brudi das isch kei Front verdichte das isch 50% vom Acc und übel Peinlich! Aber ich ha gseh du hesch mega viel Deff und Supportbash, du wirsch jo kämpferisch richtig gfordert uf dem lappe pusher server. :smile: herte Spieler bisch. Aber wie du selber vorschlosch, lömmer das wird nur no me cringe für di

Du kasch au nüt drfür, es wiederspiegelt halt die hüttigi schlechti DS Generation, inshallah zum Glück sind mini Qualitäte vo 2002.

Dini Legendefans hend dir jedefalls scho wieder d Eichle gstrichelet mit de Likes.
Und eig. nur weg dene hesch du so e Name susch wärsch nämli ds gliche Bombefuetter wie mini gadlete Babas.

Legendefans isch immerhin mol eh coole Name.
Aber nenns doch so wie dich als SDS-Kiddie: "xXxL3gendefan5.?" denn passt es au me zu dim "Name"

ps. mit de meiste vo mine "Legendefans" hani erst sit endi August Kontakt, aber jä ich han mi Name wege ihne und schus garnüüd do erreicht brudi.
ich seh du bisch richtig informiert. dorum ha ich luut dir au jedi classic kassiert, aber ha denkt du hesch nid welle das me als Ussestehende sowas beurteilt ?

Aber ja löhmers doch eifach.

Wer bisch du?
 
Zuletzt bearbeitet:

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Ich gibs uf Clood, es isch hoffnigslos mit dir, aber scho recht amüsant mues sege :biggrin: i ha dir gseit was i vo dir halte und das langet eig ou scho.:giggle:

Chasches ja iz ebe ufem 57 zeige was du so viel besser chasch als ich. Hoffentlech bechunsch so richtig ufe Latz das wieder x Jammerkomis chasch abgäh was nid fair und wer fies isch gsi zu dir. Denkes eig ischs grundsätzlich überhaupt nid dim Alter entsprechend das Ganze hie..

So u iz guet Nacht, süessi Tröim wünschi, lahsch de e Spalt vor Türe offe das chasch ischlafe :smile:
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
Ich gibs uf Clood, es isch hoffnigslos mit dir, aber scho recht amüsant mues sege :biggrin: i ha dir gseit was i vo dir halte und das langet eig ou scho.:giggle:

Jä hesch gseit vor öbbe 3 Wuche, ich versuech sit dem use zfinde wer du bisch also nomol wer bisch du?

Chasches ja iz ebe ufem 57 zeige was du so viel besser chasch als ich. Hoffentlech bechunsch so richtig ufe Latz das wieder x Jammerkomis chasch abgäh was nid fair und wer fies isch gsi zu dir. Denkes eig ischs grundsätzlich überhaupt nid dim Alter entsprechend das Ganze hie..

Du meinsch obis bessers cha wie din Lappeacc uf dr w56 wo ich mit 5 Minute recherche komplett usenander gno han?
Easy ich könnt only Premiumsammle und wär erfolgricher als du. o/ Aber jä jammerkommis hie, jammerkommis do. ich seh du kennsch mich immer no so guet. dini Biträg sind wie e Blick Artikel eifach für d Chatz.

Aber gang doch uf dr Autobahn go Lichter fange, dört bisch wohl erfolgricher als im Forum oder Ingame.

So u iz guet Nacht, süessi Tröim wünschi, lahsch de e Spalt vor Türe offe das chasch ischlafe :smile:

wenn me Lüt wegm Alter disst aber den am 11fi ins Bett goht isch das wie Wichse, me fickt sich selber.
 
Zuletzt bearbeitet:

Deleted User - 1197541

Gast
y0 -eL1O?Why?* würdsch dini zit lieber drmit ufwände um usezfinge wär üs mit infos ghostet anstatt immer mit de gliche, abgstumpfte und ischläfernde flame-versüech zcho. hei scho x lüt früecher probiert u si genau so gnadelos und erbärmlech gschiteret wie du, im weschte nüt nöis - gugus gsi, gugus gebliebe. innerlech weisch doch ganz genau dass du e elände versager bisch :smile: i wa-chats uf dicki eier mache aber im öffi geisch nume haubhärzig uf d argumänt vom clood i, aber äbe, business as usual.

und was wosch uf ch57 zeige? wär meh cha pushe? wär meh 250p babas cha adle? chum hör doch uf e schwanzverglich ufemne pusherserver azettle, isch scho truurig wohäre üs die nöii ds-generation het gfüehrt. da blibi lieber für immer e oldfag im härze.

säg mau ei einzige server wo du dini spure hingerlah hesch, und nei i meine nid ds pusher-gschwür wo hüt überau sis unwäse tribt, i meine bspw e classic, wo du ja so viu erreicht hesch, aber weder weiss öpper wär du bisch, no hesch säuber e acc oder dergleichen agäh wome cha säge: aha, ds isch dä gsi. isch äuä doch nume heissi luft ohni jeglechi substanz ¯\_(ツ)_/¯

#werbistduwerdudenkst
#ehre

(und @angelo hör mau uf lurke du siech! :biggrin:)
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Mir isch das imfall mittlerwile egal wer das gsi isch und nach mir ha definitiv ig hie gwunne.. Wöu i weis was i cha und zeiges oh, ob mit PP oder ohni. Zudem ohni Fanboys wo mir immer müesse heufe und zeige wie töif si ne scho im Muu hei gha.
Weis nid obder ds wüsset, aber es brucht oh inere PP Weut es gwüsses an Können und i bespile die Weute ohni grosse PP Ufwand. Mir isch das Recht wenn euch das nid i Chopf wott, aber löht doch die Lüt hie la Freud ha u eifach la spile ohni euche Senf drzue z geh oder aui wöue schlecht mache wo nid zu euchere Mind-Boygroup ghöret.
Uf Dütsch gseit, hebet doch bitte eifach endlich euchi Fressene.

Stämme het an Können und Strategie es Limit, irgendwenn chasch und weisch alles. Alles nach dem isch nur e Frag vor Zyt womer drzue cha oder wott ufwände...

Gege so Grossschnurris wie euch zwöi muesme sich haut eifach ned ahlege. Es het ke Sinn und macht mittllerwile glich ke Spass meh, das isch wie allei Pingpong spile mit ufklapptem Tisch, da wird immer irgendöpis zrügcho. Da sit dir aber haut d Stars i dem Business. Wie seitmer so schön, Übung macht den Meister.

Wed wosch wüsse wer i bi, fraget doch eui Quelle, anschinend weis die ja gnue.

U ig ha iz fertig Ping Pong gspiut. Schön heiter mitghoufe!
 
Zuletzt bearbeitet:

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
Mir isch das imfall mittlerwile egal wer das gsi isch und nach mir ha definitiv ig hie gwunne.. Wöu i weis was i cha und zeiges oh, ob mit PP oder ohni. Zudem ohni Fanboys wo mir immer müesse heufe und zeige wie töif si ne scho im Muu hei gha.

Gege so Grossschnurris wie euch zwöi muesme sich haut eifach ned ahlege. Es het ke Sinn und macht mittllerwile glich ke Spass meh, das isch wie allei Pingpong spile mit ufklapptem Tisch, da wird immer irgendöpis zrügcho. Da sit dir aber haut d Stars i dem Business. Wie seitmer so schön, Übung macht den Meister.

Sagmol bisch du eig wirklich so dumm oder tuesch nur so?
Ich bi aktuell nur do zum trolle und mini Biträg z pushe, und wenn mir den öbber an Charre fahrt schubs ich ihn halt kurz use.
Aber drmit du wiedet biz an Bode chunsch, du bisch mir immerno egal, ich ha dich bis endi Oktober nid mol gross Wohrgno, denn hesch mi im Forum biz provoziert, hani jo kei Problem drmit, aber han den über Ecke mitbecho, das du ime Whatsapp Chat stuss laberisch, biz Fakenews verteilsch bliblablub.
Han dir d Möglichkeit geh do das z klarstelle, drmit nid wieder dini falsche Tatsache verzapfe duesch. (me hani forreal nid welle, will du kratzisch mi weniger als eh Mücke

Denn hesch du begonne in Whatsapp (schins) und im Forum über mini Spielqualitäte herzieh, denn ha ich halt di einzig Referenz woni vo dir gha han ussernander gno, isch echt easy gsi di w56 Acc schmöcklt scho nur noch cringe Spielstil, aber ebe es mir egal was du do machs, wie oft du baba adlisch oder wieviel pünkt du wo isetze duesch. DU bisch für mich eh Beschäftigung während mim Homeoffice, eh belustigung für dr Chat und e Spielball woni i dinere Pingpong Szene cha umeschicke wie ich will. Aber hüll nid ume das ich di Acc zerfetze wenns selber ahne provoziert hesch, schus muess halt dr Sprochrum wechsle git sicher no bi de pole oder portugiese easy Welte für di.

Weis nid obder ds wüsset, aber es brucht oh inere PP Weut es gwüsses an Können und i bespile die Weute ohni grosse PP Ufwand. Mir isch das Recht wenn euch das nid i Chopf wott, aber löht doch die Lüt hie la Freud ha u eifach la spile ohni euche Senf drzue z geh oder aui wöue schlecht mache wo nid zu euchere Mind-Boygroup ghöret. Uf Dütsch gseit, hebet doch bitte eifach endlich euchi Fressene.

Es goht doch drum das me uf de aktuelle Welte kei echti Kämpf oder Konkurrenz me hätt, lueg doch mol di Acc ah meine Fresse. 50% Grau denn weder Deff no Support Pünkt das seit alles über euri Krieg us, do muess me nix beobachte oder wüsse, ich ha das Game gnueg lang gspielt um mir dr Rescht zemme z reime könne. Es git pro Welt vlt eh Handvoll guete Zocker, das kasch eifach nümm ernstneh.
Aber ich loh jedem d Freud am zocke, findi doch easy wenn .ch wieder chli lebt. Aber wer mir ans Bei pisst, de frisst halt e wohre Piss-Tsunami. Wenn de nid drmit klar kunnsch, denn flamesch halt anderi als dr offesichtlichi grösst Troll do ine.

U ig ha iz fertig Ping Pong gspiut. Schön heiter mitghoufe!

Schad isch biz Nostalgie gsi und ich ha mi grad mol igwärmt :frown:
 

Neandertaler

Besucher
Reaktionspunktzahl
0
Hoi zeme! Bin der Neandi (Der mit dem Einhorn tanzt), der beliebteste Spieler auf DS!!!
 
Zuletzt bearbeitet:

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
wird dmoral irgendwenn usgstellt ? isch ja lächerlich de scheis
 
Oben