Aktuelle Geschehnisse auf Welt 59

Deleted User - 1197541

Gast
Es gfühlts 10 vs 1 und allei im Acc isch haut eifach nid fair, aber dir spilet ja no gern so hani ghöre munkle...

absolut korräkti Ussag, isch nid fair we mehreri Stämm und süsch externi Spieler uf di loufe mit Kattas ir Ufbouphase, aber hey wed när am Schluss glich zoberscht steisch hesch doch aues richtig gmacht, nid? wes so usechunnt spieli würk gärn so :smile:
 

Deleted User - 1199286

Gast
Das isch s gliche wie hie im Öffi. Es gfühlts 10 vs 1 und allei im Acc isch haut eifach nid fair, aber dir spilet ja no gern so hani ghöre munkle... s chönt zwar no knapp werde geg eu Pflöcks hahah.
Neii ehm, ha ke Nerve über für eu. Die dicke Finger chönder ruhig still halte, bevor wieder sitewiis Romane gschribe werde.:giggle: vorauem wender wieder uf di ehrelosi Dini Muetter Tour uswichet, no weniger Bock druf.

kei Nerve für uns? :frown: schad.. aber hey, PP-Welte sin jo au ganz schön (nice ) o/
@goatered glaub mit Dicki Finger bish Du gmeint, bish jo sho immer chli uf dr pummelige Site gsi! :speechless:

ah und btw dis mami ish ganz en netti alti Dame glaub het keine do öppis gege sie. :*
 

remo02

Lehrling
Stämme Team
InGame Support
Reaktionspunktzahl
824
Stoned war weg seit beginn von w58 bis jetzt beginn w59? Also non pp welt nicht auftauchen & bei der pp welt auftauchen oder hab i das falsch mitbekomme?
lg
hi brudi stoned spielt laut meinen informant doch in 58 aber heut bisle gelutsch
 

-Feldi

Ritter
Reaktionspunktzahl
254
uff dr krass Gangster isch ume back, hesch lang a dim Comeback gschaffet aber bisch immer no dr glich Clown wie vorhär ;D

lost isch eher dä wo Lüt flamed wöu si keh PP-gschwängerte Abfau spiele, wie hirnverbrönnt muess me eigentlech si lmao

aber Ehre Bro chunnsch nächsti Classic verbi de chasch ja zeige was chasch. ah nei sorry ha vergässe du klicksch nume uf so Pusherserver dsume. wie schad.


Und du bisch elesol oder was

btw stoned hat wohl mehr skill als ihr alle zusammen und das kommt vom oberskiller:biggrin:
 
Zuletzt bearbeitet:

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
Immerno lost und mit sine Helferli underwegs. Richtig fairi Jury gsi bim letschte Mal .Alles so Füdlifüller vom Oberlulatsch i dem Öffi..

Ach Elio, ich dachte die Abreibung beim ersten Duell hat dir gereicht. Du bist ja danach schön brav aus dem Pub verschwunden.
Wenn du schon tust als würdest du mich kennen, wenn du das schon behauptest dann bleib bei Wahrheiten.
meine "Helferlein" bestehen wenn dann aus w2ler, und davon sind die meisten nicht mehr im Forums aktiv.
Der Rest sind wohl einfach Leute die dich nicht mögen, ist hart.. wird noch härter denn du gegen mich ist wie eine Off die geretimed wird, daily Business.
Du forderst mich 0 aber schön feierst du dein Comeback der Server und die Settings passen ja wunderbar zu dir.


Ha mal Classic gstudiert, heit ja waahnsinnig starchi Gegner gha dert. Es Wunder hender die chönne gwinne. Dir heit halt scho brutal Skill.

Das beste ist wenn Leute die fast ausschliesslich PP-Push Server gewinnen andere wegen mangelnder Konkurrenz dissen.
Ja wo sind den die Gegner, wo warst du ? Ich hab die dich ganze Runde gesucht aber du warst einfach nicht da.
Aber ich kann dich verstehen, gab halt kein Mongo-Depot wo man sein fehlendes Vermögen kompensieren kann.

Das isch s gliche wie hie im Öffi. Es gfühlts 10 vs 1 und allei im Acc isch haut eifach nid fair, aber dir spilet ja no gern so hani ghöre munkle... s chönt zwar no knapp werde geg eu Pflöcks hahah.

Komm mit 10 von deinen Jungs und ich zerlege jeden hier drin. Ich hab hier schon Leute nach Hause geschickt, da wusstest du noch nicht mal was "Stoned" sein bedeutet. Und was du Strolch munkeln hörst ist mir so egaaal wie jeder deiner > W20 Weltensiege.

--
Warst du nicht mal der, der geheult hat weil man als Aussenstehender keine Welten beurteilen sollte?
Und nun schreibst du ständig als Randnotiz über andere Welten, aber kann ich verstehen die alte Generation ist wieder hier und hat die Gesellen welche früher schon nichts zu melden hatte wieder auf den Boden der Tatsache geholt.

Ich bin ehrlich, ich hätte dich hier ignoriert, weil du mich in keiner weise kümmerst aber du bist halt wieder angekrochen gekommen.
 

-Feldi

Ritter
Reaktionspunktzahl
254
Clood du bist nicht krass jetzt :roflmao: für mich immer noch der oberb0b was ds anbelangt, classic durch kuscheln gewonnen WOW :biggrin:
 

crixx

Krieger
Reaktionspunktzahl
211
Die Ereignisse in der Nacht überschlagen sich, nachdem zuerst noch mehr Unterstützung für Clood, in Form von Keiko, auftauchte, schaffte es auch Stoned seine Leute über Nacht zu mobilisieren. Er erhielt Verstärkung von Feldi und WeedTooDank.
Jedoch griff danach Clood auch endlich selbst in die Geschehnisse ein. Wie bereits von ihm bekannt, benutzte er die Technik, die Posts des Gegners in einzälne Sätze aufzuteilen und gezielt darauf einzugehen. Er blieb dabei auf der Ebene des Spieles und wurde nicht beleidigend. Dies verschafft ihm zum einen sicherlich eine gewissen Würde, jedoch ist das Schadensausmass für Stoned gering und die Angriffe können leicht abgewehrt werden. Wir dürfen über die weiteren Geschehnisse gespannt sein. In diesem Kampf ist noch nichts entschieden!
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Apropos ke Romane schribe Cloodchen :biggrin: wie gseit, i mah eig nid mit dir artikuliere. Für mich bisch du en Witz und e riese Grossschnurri, das Selbe bi ich für dich, also löhmers doch eifach. Wenn das 10 vs 10 mal iwenn z Stand würd cho, hesch wie hie Öffi dini 10 witere Anhänger wo hinderrücks für dich ufbauet und free adlisch wie immer. (fremde Aussage)

Abreibung hahah, paar Kieselsteinli heschmer an Chopf grüehrt meh nit bis di beschd Fründ Ferdi isch cho dripisse mit dini Muetter...
Und ihr sind ernsthaft die wo ds Öffi mit Ehre vollpflaschdere, für mich unverständlich. Sowie euches Urteil dasmer uf PP Welte anschinend nüt mues chönne, eifach nume dämlich:giggle:

Darum eifach wieder, Schnauze tief und gued isch, i wird nie verstah dasmer d Nase so wit obe cha ha..
 
Zuletzt bearbeitet:

crixx

Krieger
Reaktionspunktzahl
211
Der Kampf geht weiter!

Stoned, wählt eine interessante Taktik. Zuerst bietet er Clood das Unentschieden an oder sollte man sagen ein Fairen Kampf. Jedoch rudert er danach zurück und holt zu einem erneuten Angriff aus, nach dem er die Argumente von Clood zu entkräften versucht. Wir dürfen weiter gespannt sein!
 

Clood

hat den Fame
Reaktionspunktzahl
994
Apropos ke Romane schribe Cloodchen :biggrin: wie gseit, i mah eig nid mit dir artikuliere.

Am beste mag ich die wo ime Forum öber fronte und denn chöme sie: nei ich bi doch sone arme elio, lah mich bitte in rueh“

wenn nid rede willsch versuech es doch am See mit Steinli sammle, de bringsch öbbe glich viel fürs Forum und gisch drby no rueh.

Für mich bisch du en Witz und e riese Grossschnurri, das Selbe bi ich für dich

Falsch dini Persönlichkeit goht mir am Arsch vobi für mich bisch nur e User ime Forum wo ich prell, könnsch au Wurstle, Feldi oder Gustav sie. Isch mir sowas vo egal

also löhmers doch eifach. Wenn das 10 vs 10 mal iwenn z Stand würd cho,

Was für es 10 vs 10 ?
ich ha gseit nimm 10 Kollege und gang mit dene im Forum mich ellei go flame.
Belastet mich 0 ich mach euch sogar im „Chillermodus“ ellei kapput.


hesch wie hie Öffi dini 10 witere Anhänger wo hinderrücks für dich ufbauet und free adlisch wie immer. (fremde Aussage)

Es isch echt peinlich wie schlecht du mich oder mi Spielstil kennsch, ich gib dir eh Tipp: Lassy


Abreibung hahah, paar Kieselsteinli heschmer an Chopf grüehrt meh nit bis di beschd Fründ Ferdi isch cho dripisse mit dini Muetter...

wieso me Ufwand wenn scho mini kleine Bemühige reiche und nei s untere isch scho wieder nur Chäs

Und ihr sind ernsthaft die wo ds Öffi mit Ehre vollpflaschdere, für mich unverständlich. Sowie euches Urteil dasmer uf PP Welte anschinend nüt mues chönne

das isch nunmal die allgemeini Meinig uf allne Sprachversione aber dr Messias Stoned wirds besser wüsse.

Aber jo Ehre !

Darum eifach wieder, Schnauze tief und gued isch, i wird nie verstah dasmer d Nase so wit obe cha ha..

Sig halt mol fröhlich und lueg nid ständig an Bode denn isch d Nase automatisch höher :wink:
 

UndisputeD.

Knappe
Reaktionspunktzahl
39
Ha no selte so es unglaublichs Opfer wie dich erlebt, sicher eif früener z viel plaget worde und jz i de Fore go ufspile.. Möge es heute besser sein Cloodchen. Mersi fürd Fronts. Adios
 

aramis007

Paladin
Reaktionspunktzahl
202
Ha no selte so es unglaublichs Opfer wie dich erlebt, sicher eif früener z viel plaget worde und jz i de Fore go ufspile.. Möge es heute besser sein Cloodchen. Mersi fürd Fronts. Adios

Ich finde es genrell eher fragwürdig, dass man in den Äusserungen vom Gegenüber in einem Online-Forum, auf seine tatsächliche Person schliessen will.

Hier im Forum kann ich der mutterfickende alkoholisierte Elch sein, bin ich dies nun automatisch auch in meinem echten Leben???

Egal wie "Real" jemand sein will online, man ist immer anders als im echten Leben, alleine schon, weil man hier anonymisiert schreibt.

Ich finds natürlich auch nicht gut, dass du online Canabishaschrauschgift supportest und bewirbst mit deinem Namen. Wenn du dies online machst, dann wirst du im echten Leben auch Gras an 12-Jährige verticken richtig?

Diese Logik ist nicht schlüssig wie eine Logik die nicht schlüssig ist. :smile:
 
Zuletzt bearbeitet:
Oben